leggetid ?

Trultemor86

Elsker forumet
når legger barna seg på kvelden ? og hvor lenge sover de ?

her er hun i seng mellom 19 og 19.30 og sover til ca 07 - 08.
hun hviler ca 2 timer midt på dagen. sovedyret mitt :)

Han legger seg i 19-19.30 tiden, og sover enten til vi vekker ham når vi skal på jobb, eller til 8.30-9.30 tiden (ofte lenger også..)
Sover i 1,5-3 time hver dag, så han er virkelig et sovedyr[:D]

Her legger hun seg kl 19.
Sover til klokka 6 ca...

Om dagen sover hun max 1,5 time - da vekkes hun.

Legges 1900 - 1930, har de siste dagene begynt å våkne rundt 0600, men pleier å sove til 07-0730. Sover kun 1 time på dagen.

jeg legger begge to samtidig, dem sover også i samme rom :)
dem er i senga kl 19.30 og sover til 7-7.30.

takk for svar =) for meg som førstegangsmamma er det gøy å se forskjellen. det er ikke for å sammenligne for det finnes ikke noe fasitt svar, men dog godt å se at det stort sett er det samme :)

Hun legger seg mellom 19 og 20 og sover til ca. 07.30-08.30 [:)]

Om hun ikke må vekkes for barnehage når jeg har tidligvakt [:)]

hvis jeg har mulighet, legges sebbe kl 18.
blir det senga for sent, blir han så grinete og lei dagen etter og står opp mye tidligere.
ofte er det senga 19, men det beste er tidligst mulig.
sebastian vandrer i seng selv.

Her er det legging i 19-19.30tiden, når han skal i bhg må han opp kl 06, men det går greit, han er så blid uansett [:)] Når han har fri kan han godt sove til 8-8.30. Og så har han seg en blund på 1,5-2,5 timer på formiddagen [:)]

Han legger seg vanligvis mellom 21 og 22. Etter at vi stilte klokken har det vel vært 21 hver kveld. Sover 11 timer om natten, og har sluttet med dagsoving.

her legges snuppa ca. 1930, målet er at hun skal sove innen 20 hvertfall... helst litt før. står aldri opp før 07-07.15, det gjør hun kun de dagene jeg jobber tidlig og blir levert til 08 i bhg, vi må da vekke henne. de dagene jeg begynner 09.15 eller 09.45, sover vi ca til 08. så hun ligger på vel 12 t netter.. på dagen sover hun 1 1/2 time, må vekkes. i helgene sover vi ca til 09.00, noen ganger litt mer andre litt før. er ikke alltid hun sover på dagen da[:)]

ORIGINAL: merete_80

Mini legges 1900-1930. Vi sliter for tiden med at han sover urolig på natta og våkner, i tillegg står han opp tidlig. Fikk råd om å kutte ned på dagsovingen, så prøver det nå - foreløpig uten hell [:-]

Her soves det max 1 time på dagen, og når han først sovner for kvelden sover han hele natten. Så det funket for oss[:)]

Han legger seg rundt 19:00
Noen ganger tidligere. Våkner mellom 6 og 7

Sover fortsatt 1-3 timer på dagtid.

Back
Topp