Leggetid?

ORIGINAL: sorciere_

legger joakim når eg legger meg (han sover såklart i stova fram til då)... så er somregel mellom
23 - 01 :P
og så er det mattid 3 timar etter tran og kvelds (kjem jo annpå kortid vi legger oss)
03 - 04.30
så vil han helst at vi skal stå opp rundt:
06 - 07
men eg legger han til puppen og får han til å små sove fram til 10 tida:P

er det veldig dumt at han sover i stova med meg, og ikkje blir lagt i senga før seint?? :o
han sover jo like godt i stova som på soverommet?

veldig likt vi gjør det :) prøver å legge henne i sengen sin i 20 tiden men hun vil ikke sove der og sovner tvert på sofaen, så våkner hun igjen kl 23 og skal ha mat og da går vi alle å legger oss sammen :) så er det mat hver 3 time, av og til annen hver time, også vil hun helst stå opp i 6-7 tiden men de siste dagene når har jeg fått henne til å sove igjen til 9-10 :)

ORIGINAL: mariannnilsen

Julie legger seg ca kl 19.00 , og da sover ho til mellom 08.00-09.00 , da får ho mat , og sover til ca 10.00.. ho sover ikke så mye på dagen , men ett par ganger på ca 1 time hver gang

Fy søren!! Luksus du har a![:D][:D]

ORIGINAL: hamare

ORIGINAL: sorciere_

legger joakim når eg legger meg (han sover såklart i stova fram til då)... så er somregel mellom
23 - 01 :P
og så er det mattid 3 timar etter tran og kvelds (kjem jo annpå kortid vi legger oss)
03 - 04.30
så vil han helst at vi skal stå opp rundt:
06 - 07
men eg legger han til puppen og får han til å små sove fram til 10 tida:P

er det veldig dumt at han sover i stova med meg, og ikkje blir lagt i senga før seint?? :o
han sover jo like godt i stova som på soverommet?

Veldig likt slik vi gjør det. Noen ganger legger jeg ham tidligere, men stort sett ender det med at han ligger på stua frem til vi skal legge oss. Varierer litt om han våkner på natta eller ikke. Noen ganger sover han fra 00-06, mens andre ganger våkner han en gang mellom 03-04.30. De gangene jeg har lagt ham og fått han til å sovne i 21-tiden, har han våknet kl. 04 og vær LYS våken [&o]

må nok signere her jeg :)

ikke noe kveldsrutine enda, føler at jeg må ikke stresse med det. Mellom 20 og 21 blir det kveldsstell, og så legger jeg han igjen i vugga i stuen hvor han sover inntil jeg legger meg (det vil si mellom 23 og 1) Så få han litt pupp igjen i senga og sover til ca kl 8

Snupps får siste måltidet for kvelden mellom ni og elleve, og er da senga når hun er ferdig å spise.
Noen ganger vil hun ha mat en gang mellom tre og fem, mens andre netter sover hun helt til syv, halv åtte.
(Det kommer veldig ann på når siste måltidet ble på kvelden)

Uansett sover vi alltid videre til klokka er en plass mellom ti og tolv, hvis vi ikke skal noe da.. Og det er deeeilig for mammaen som er sovedyr [:D]

På dagen er det værre, da vil hun ikke sove så mye. Sovingen foregår som regel på mammaen, (mens mammaen funderer på NÅR hun skal få tid til å gjøre alt som skal gjøres..) Og sovner hun i grinda eller vogna så sover hun en time noen dager, og tre timer andre dager.. På dagen har jeg bare kontroll på når hun vil ha mat :P

Herregud jeg blir så sjalu på dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sove på¨dagen, hva er det?? JA, jeg har en kolikkbaby![:'(] Jeg er heldig om hun sovner mellom 00:00 og 03:00 jeg[:-] Og på dagen, nei da sutrer eller skriker hun stort sett. Huff, unner inegn en kolikkbaby altså! Har så vondt av henne stakkars[:(]

Vi legger han ca kl 21 og da sover han som oftes til 6-7, da er det opp og mate og i seng igjen. Da sover han gjerne til 9-10 og så står vi opp (med mindre vi skal noe tidlig). På dagen har han mange små lurer på en halv til en time med mindre vi triller tur, da kan han sove i to-tre timer. 

Back
Topp