Noen som har begynt med rutiner? Mener jeg gjorde det tidlig sist, mens jeg nå legger meg samtidig som frøkna mellom 11-12, alt etter når hun spiser...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, legger henne ikke alene på soverommet enda. Men steller/bader gjerne i 21-tiden og så er hun oppe med oss frem til vi legger oss. Er mye pupping på den tiden uansett.
Jeg har troenLurer virkelig på om det er mulig å få opp produksjonen
Her ligger hun endelig å sover i armene mine og snart klar for senga (håper jeg) æ. Vært urolig hele kvelden og ikke klart å slå seg til ro med enn max 5 min av gangen. Men nå ser det ut til at hun har tatt nattaHer er hun ikke stelt for kvelden enda.. Hun har vært urolig og har bare lukket øynene i armene mine i hele dag, så når hun endelig sovnet i nestet her så fikk hun ligge til neste måltid![]()
Tenker det samme som degEgen leggetid pleier mine være klare for rundt tre mnd alder
Jeg skiller bare mellom dag og natt ved å legge ham på mørkt rom om kvelden. Han styrer showet uansett [emoji14]