Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes barne-tv ennå?Starter legging rundt 19, vi har litt rutiner på kvelden med spill og bok. Er som regel i seng til mellom 19:30-45, eller det er målet. Varierer om han sovner med en gang eller ligger litt. Men blir bare tull om han legger seg mye seinere enn dette
Får ikke spille nettbrett på kveldene, men ser barnetv såklart. Og får ikke høre lydbok på senga heller - da sovner han typ aldri.
Finnes barne-tv ennå?
Finnes barne-tv ennå?
Ja, tenkte på gode, gamle barne-tv på NRK med vignett og full pakke hvor går den nå? Jeg så den ikke nevnt i tv-guiden.Gikk inn og sjekka nå. Jada, barnetv klokka 18 finnes
Ja, tenkte på gode, gamle barne-tv på NRK med vignett og full pakke hvor går den nå? Jeg så den ikke nevnt i tv-guiden.
Takk, hadde ikke tenkt på den appen! Beklager til TS at jeg kuppa tråden litt nåKlokka 18 på nrk super
Legger mine kl. 19.00 ca. Hadde en periode der jeg la de kl. 20. Men da ble det mye tull og ofte ikke sovna før i 21 tiden eller senere. Legger de seg tilsig blir det mlndre tull og tidligere soving
Står opp klokken 7. Da vekker jeg de . Sovner jo ikkje med en gang og barn i den alderen trenger 10+timer søvn om dagenOi, når er 5åringen oppe i hverdagene når hen legger seg 19?
Her er 19:30-20 mest passe, senere og det blir bare tull, men så tidlig som 19 blir liksom så tidlig at han står opp 40 ganger
Står opp klokken 7. Da vekker jeg de . Sovner jo ikkje med en gang og barn i den alderen trenger 10+timer søvn om dagen