Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toBARN
Vi tar kvelden rundt 23. Da sovner Ida og sover til kl. 7 +/-. Vi legger henne såpass sent for at jeg skal slippe å ha natt-mating. Synes dette fungerer bra! Gode leggerutiner få man uansett senere, så det er ingen fare! Jeg synes det ikke er noen krise om ting går litt opp og ned nå i begynnelsen, man får finne en rytme som passer for seg selv. Det er også viktig at mor får sove og er utvilt....[:D]
ORIGINAL: toBARN
Vi tar kvelden rundt 23. Da sovner Ida og sover til kl. 7 +/-. Vi legger henne såpass sent for at jeg skal slippe å ha natt-mating. Synes dette fungerer bra! Gode leggerutiner få man uansett senere, så det er ingen fare! Jeg synes det ikke er noen krise om ting går litt opp og ned nå i begynnelsen, man får finne en rytme som passer for seg selv. Det er også viktig at mor får sove og er utvilt....[:D]

ORIGINAL: schnuppa
Har begynnt forsiktig med tassen også, men det kan variere. Men de siste kveldene har jeg begynnt å stelle ham i 19:30-21:00 tiden. koser å ammer han og eventuelt bader han. Men han spiser hver 2 til 3 time så når vil legger oss skal han ha mat igjen. Så er det 3 t til neste gang. Han sovner greit etter amminga igjen som regel, men på morningen i 5-6 tiden har han vanskligheter med å sovne igjen [&:][&:].Da kan jeg hold epå en time før han sovner.. Men da sover han veldig godt også... [;)]
ORIGINAL: Hege77
Thea sover gjerne til 21-22 på kvelden hun. Har prøvd å vekke henne et par ganger og det er ikke lett. HUn bruker sånn ca 1 time på å våkne [:D][&:] Ligger og strekker seg og grynter og suttehvis hun er sulten. Nei det er ikke så lett dette her [:)]