Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da gjør det ikke noe og starte allerde No med og begynner og legge seg om kvelden i egen seng?Vi har alt litt rutiner med å ta på kveldsstellet når storebror er badet men så er han forløbig på stuen med oss til vi legger oss. Då er det for oftest en amming også legges han i badside criben forsiden av min side av sengen. Noen netter ligger han der hele natten uten om amming andre kommer han over i vår alt etter hva han krever. Han er snart 2 uker og venter nok litt til før vi begynner å legge han på rommet i sengen tidligere på kvelden slev om helsesykepleier sa man kunne gjøre det no å vist man ønsker men som nevnr over er det rundt 3 mnd de begynner å produsere søvn hormoner og de er mer motakelig for rutiner.
Så da gjør det ikke noe og starte allerde No med og begynner og legge seg om kvelden i egen seng?
Så da gjør det ikke noe og starte allerde No med og begynner og legge seg om kvelden i egen seng?
Når begynner man med legge rutiner? No er min gutt bare 6 uker da.. Men Kansje begynne så vidt No eller er det tidlig
Når begynner man med legge rutiner? No er min gutt bare 6 uker da.. Men Kansje begynne så vidt No eller er det tidlig
Av og til går det. Andre ganger må de bli 2år før de vil ligge alene. Og det som går den ene uka funker ikke den andre. Mitt råd er, følg det behovet babyen har. Prøv gjerne å Endre på rutiner og vaner om dere ønsker, gjør ting skånsomt og virker det ikke så gjør det du vet fungerer for at baby/barnet skal sove uten gråt også prøver du på nytt igjen en annen gang.Hva med feks ligge i egen seng når man er 6 uker? Altså legging på kvelden.
Gjore dette i går kveld og det fungerte veldig bra.. Men som førstegangs så er det vanskelig og vite