Leggerutiner ? :-)

Grøt mellom 6 og halv 7. Så litt kose tid på sofaen (avhengig av hvor trøtt han er) før vi går opp for å pusse tenna og skifte bleie og ta på pysj i 7 tiden. Så får han pupp og krabbet litt i senga før han som oftest legger seg ned ved siden av meg og suger pupp til han sovner. Noen ganger slipper han den og så sovner. Sndre ganger må jeg bysse i søvn
 
Grøt ca 17:30. Kveldsstell kl 18:00. Får pupp i storsenga. Legger henne i egen seng og synger litt, så sovner hun mellom 18:30 og 19:00. Bytter på å legge henne annenhver dag.
 
Her er det grøt kl 17 med oss. Så gjør vi div.
Kl 19 går vi opp og steller oss på badet.
Han ligger i senga hos eldste mens jeg leser for han og synger natta sanger for han.
Så går vi til oss, ammer til han sover og legger hsn i sin seng.
Må begynne å gå vekk fra den amminga men utsetter og utsetter
 
Han får grøt ved 18.30-tiden og så koser vi oss og styrer litt etterpå. Ved 20-tiden er det kveldsstell og så opp i senga. Ammer litt og legger han i senga. Synger sang og koser oss.
 
Grøt i 18.30 tiden, litt kosing på sofaen hvis han ikke er ihjel trøtt, bading og kveldsstell etter det, også litt synging og amming også er det i seng der han klatrer og reiser seg etter sprinklene i alt fra 30 min til en time før han omsider bestemmer seg for å sove, håper den fasen går over snart :p
 
Back
Topp