Leggerutiner?

Har dere nettopp tatt vaksinene? Min lille slet skikkelig med søvnen etter 3 mnd vaksinen. Nå har det begynt å bli bedre, en uke etter vaksinen, men vi hadde det likt. Ville bare sove hos meg, våknet hver time hele natta for pupp og sov maks 10-15 mins lurer på dagtid.
Hmm, ja faktisk, når du sier det så er det en uke siden vaksinen, og det var vel ca da styrer begynte. Gleder meg til det går seg til!
 
Her får hun siste flaske mellom 18 og 18:30, etterfulgt av kveldsstell. Legger henne i vugga på soverommet, synger nattasang og går ut, så sovner hun av seg selv etter noen minutter. Sover natta gjennom, men hender hun blir urolig mellom 4 og 6 en gang. Da løfter jeg henne opp i senga vår, så sover hun videre til broren vekker oss i 7tiden. Vært slik siden hun var 5 uker gammel (er nå 11 uker).
 
Her får hun siste flaske mellom 18 og 18:30, etterfulgt av kveldsstell. Legger henne i vugga på soverommet, synger nattasang og går ut, så sovner hun av seg selv etter noen minutter. Sover natta gjennom, men hender hun blir urolig mellom 4 og 6 en gang. Da løfter jeg henne opp i senga vår, så sover hun videre til broren vekker oss i 7tiden. Vært slik siden hun var 5 uker gammel (er nå 11 uker).
Er det mulig, sovner selv OG sover natta igjennom? Jeg kreperer nesten av misunnelse!!
 
Her legger vi oss samtidig alle tre et sted mellom 21-23.. Lille jenta har som regel litt vondt i magen hver kveld og må bli bært litt på så det har ikke nyttet å prøve å legge henne tidligere i sengen enda. Sover kanskje 10-30 min i vognen om kvelden før hun våkner med et hyl.. Har vært varierende hvor mye og er blitt gradvis mindre. Men sist uke, etter vaksinen, var det ganske mye mer enn vanlig. Når dagens lille runde er over sovner hun i sin egen seng ved siden av vår.
 
Back
Topp