Leggerutiner

feelunique

Flørter med forumet
Hvordan foregår leggingen hos dere?

Her får han grøt 18, så går vi på badet og tar kveldsstellet, ned igjen i stua og koser i ca en halvtime, så får han flaske på senga 150/180ml klokka 19, da sovner han i armene mine og jeg legger han over i sin seng.. Da sover han til 05 /06 dagen etter, uten å våkne :)
Føler jeg er veldig heldig, redd for å si det, kanskje det snur da :p

Hun får grøt kl 18, så lar vi henne spelle naken på stellematta som vi tar ut i stua, eller bader henne. Når klokka nærmer seg 19 går vi på rommet der hun får pupp i senga vår før hun blir lagt over i egen seng :) varierer hvor fort hun sovner, men som regel ganske kjapt.

Her også grøt rundt 6-halv 7, så begynner vi vanligvis legging litt før 7, bading også. Pupp i senga vår og over i egen seng. Sovner stort sett i løpet av et par minutter.

Vi spiser middag sammen klokka 17. Rundt 18:30 får han på seg pysj, får fruktmos, og legges i seng med en nattasang. Ferdig ;) Så sover han ganske så varierende frem til 6-7-8 et sted.

Får ikke skikkelig struktur på kveldene. Skal skjerpe inn nå når påska er over.

Her er det grøt ca.18, tur på potta, vaske seg, skifte mens vi synger, og rett i senga. Sovner fort, av seg selv :)

Grøt kl 18, så er det stell. På med pysj osv. Lalling kl 19.

Graut 17.00-17.30..
Leiker litt, alt frå 18.30-20.00 gir eg tran og pusse tenna før det er inn i senga :)

Hvordan foregår leggingen hos dere?

Her får han grøt 18, så går vi på badet og tar kveldsstellet, ned igjen i stua og koser i ca en halvtime, så får han flaske på senga 150/180ml klokka 19, da sovner han i armene mine og jeg legger han over i sin seng.. Da sover han til 05 /06 dagen etter, uten å våkne :)
Føler jeg er veldig heldig, redd for å si det, kanskje det snur da :p

Akkurat sånn er det her også :)

Kveldsgrøt 17:30-18:00
Stelle og ta på pysj 18:00-18:30
Legging 18:30
sover som regel innen 18:45 :)

Vi prøvde oss på rutinelegging i går:
grøt 1830
stell og kos
legging 1900
sovnet
våken fra 2000-2100
sovnet i bæresele
våken igjen fra 2240-2340
sovnet
to ganger mat på natt
våken 0730

Får det ikke helt til med andre ord....

Skifter til pysj kl 19, melk og kosing til rundt 19.30-20, og så sover han til rundt 8. Hender han våkner litt og tar en prat med bamsene sine, da er det stort sett bare å gi han smokken og stryke han på kinnet, men han sover stort sett natta gjennom:)

Grøt kl 18.
Så kvelds stell.
Litt kos med meg, pappa og storesøster.
Ti på 19 lager jeg ei flaske med mme.
19 på rommet får flaske og en sang. Og da sover han.
Kan våkne en til to ganger om natta. Skal avvenne natt mat nå som han har eget rom.

Back
Topp