Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare å prøve seg frem. Om de tåler greit å være lengre oppe ser jeg ikke noe problem med det =)Takk for svar dere. Han sluttet å sove på dagen i jula. Utrolig deilig.
Får prøve oss litt frem i ferien. Tror han fint kan klare å være våken lenger og legge seg greit. Alltid lett å legge
Haha, så heldig er ikke vi...hun sover bare lengre på dagen daDet er bare å prøve seg frem. Om de tåler greit å være lengre oppe ser jeg ikke noe problem med det =)
Det har vært så kjekt her, at ungene tåler litt forandringer! Lettere å være med på ting osv.
Noen er heldige å ha barn som sover lenger om morgenen om de er lengre oppe og
Jeg synes det er deilig at hun tar den luren på dagen, spesielt på ferie så vi får litt pusterom.Takk for svar dere. Han sluttet å sove på dagen i jula. Utrolig deilig.
Får prøve oss litt frem i ferien. Tror han fint kan klare å være våken lenger og legge seg greit. Alltid lett å legge
Ja.. Nå har baby kommet. Han er 5 uker gammelJeg synes det er deilig at hun tar den luren på dagen, spesielt på ferie så vi får litt pusterom.
Har dere fått baby???
Så koselig! Gratulerer så myeJa.. Nå har baby kommet. Han er 5 uker gammel
Følte alltid at sovingen kom i veien for ting vi fant på osv. Så syntes det er fantastisk når han ikke sover mer
Har såååå lyst på en Spania tur om en mnd tid. Men er redd for at lillegutt er for liten. Redd for å gjøre noe "galt"
Skal spør HS [emoji4]
Så koselig! Gratulerer så mye
Hvordan er livet med to små, og diabetes?
Dersom alt står bra til er det nok ikke noe i veien med en sydentur. Enklest når de er så små at de bare skal ha pupp vil jeg tro
Jeg har iallfall sett mye folk med veldig små babyer i syden førTusen takk Går veldig fint, men er hektisk. Mannen tar seg av nettene med storebror og målinger, og jeg tar meg av amming.
Til helgen reiser mannen bort med jobb torsdag-søndag [emoji33] første gang alene. Men det skal gå [emoji4]
Går heldigvis veldig greit med diabetesen. Er jo en utfordring i hverdagen, men vi kan det så godt nå heldigvis.
Ikke sant? Bør jo gå fint. Er bare skeptisk ettersom vi reiser før 3 mnd vaksinen. Men vet ikke. Hvis HS er veldig negativ tør jeg ikke reise [emoji1]
Lillebror [emoji1]
Oi. Veldig tøff som reiser med kolikk baby [emoji33] hadde jeg aldri gjort [emoji1]Jeg har iallfall sett mye folk med veldig små babyer i syden før
I fjor traff vi et par med to små, minste var 8 uker og hadde kolikk Jeg synes de var veldig modige, siden minsten gråt store deler av dagen. Men alt går an
Så bra at ting går seg til mtp diabetesen. Måles han på natta også?
Veldig veldig søt lillebror gratulerer så mye!Oi. Veldig tøff som reiser med kolikk baby [emoji33] hadde jeg aldri gjort [emoji1]
De hadde sikkert bestilt reisen før de visste om det [emoji1]
Ja, storebror måles på matten også. I 3-4 tiden hvis blodsukkeret er fint før vi legger oss.
Er det for lavt eller høyt må vi opp et par ganger ekstra.
lillebror heter Sander. Han er veldig sterk i nakken. Ruller til og med fra magen til rygg allerede. Legger han på magen og svosj... Rundt [emoji1]
Hvor mange barn har du?
Det er litt både og herHaha, så heldig er ikke vi...hun sover bare lengre på dagen da
Så fint navnOi. Veldig tøff som reiser med kolikk baby [emoji33] hadde jeg aldri gjort [emoji1]
De hadde sikkert bestilt reisen før de visste om det [emoji1]
Ja, storebror måles på matten også. I 3-4 tiden hvis blodsukkeret er fint før vi legger oss.
Er det for lavt eller høyt må vi opp et par ganger ekstra.
lillebror heter Sander. Han er veldig sterk i nakken. Ruller til og med fra magen til rygg allerede. Legger han på magen og svosj... Rundt [emoji1]
Hvor mange barn har du?