Leggerutiner for kvelden

Hvordan er deres babyer når de er våkne på kvelden før de tar natta?? Her våkner hun som regel fra sin siste dubb i seks tiden. Kan da være litt våken før hun begynner å bli trøtt igjen i halv åtte tiden. Hun kan sovne innimellom, men våkner så fort jeg prøver å legge henne. Mye grining, byssing å litt pupping innimellom før hun endelig finner roen i rundt 23 tiden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er deres babyer når de er våkne på kvelden før de tar natta?? Her våkner hun som regel fra sin siste dubb i seks tiden. Kan da være litt våken før hun begynner å bli trøtt igjen i halv åtte tiden. Hun kan sovne innimellom, men våkner så fort jeg prøver å legge henne. Mye grining, byssing å litt pupping innimellom før hun endelig finner roen i rundt 23 tiden.

Jepp, akkurat sånn har vi det også, annet enn at hun holder seg rolig frem til ca kl 20.00 og holder det gående til rundt kl 01. Vanskelig å se for seg at det plutselig skal bli annerledes, men det må jo snu en gang.

Han er 7 uker. Spiser siste måltid ett eller annet sted mellom 22.30 og midnatt. Det vi gjør fast er at vi skrur av lyset rundt 22 uansett om han er våken eller ikke. Demper lyden på tv og lar det bli ro. Så sovner han, vi putter han i vognbagen og bærer han opp. Han våkner 2-3 ganger hver natt for mat da.

Jepp, akkurat sånn har vi det også, annet enn at hun holder seg rolig frem til ca kl 20.00 og holder det gående til rundt kl 01. Vanskelig å se for seg at det plutselig skal bli annerledes, men det må jo snu en gang.

Gutten min var også sånn, bare hakket verre :p Så vet jo at det kommer seg etterhvert. Men er slitsomt når det står på!! Man gruer seg liksom litt til kvelden :/

Er litt det samme her også. Litt urolig på kveldstid. Mye pupp og kos,helst hele tiden. Prøver å legge han fra meg på sofan, men våkner etter 10 minutter som regel. Legger seg samtidig som meg ca kl 22. Pupp og sovner mellom 23 og 24. Sover da gjerne mellom 4 og 6 timer, så en ny runde med pupp før han sover et par timer. Da er mamman fornøyd igrunn.

Back
Topp