Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~William.sin.mamma~
legger han ved 19.30 tiden. det har jeg gjort siden han var ca 2 mnd[:D]
ORIGINAL: Bymusa
ORIGINAL: becherta
ORIGINAL: Bymusa
klokken 19, sånn har det vært siden han var ca 2,5 mnd
hær legger æ ho i 6 7 tia på kvelden sover til 5-6 om morgenen. Ho e ikke våken på natten men spiser litt i 22-22.30 tiden.
På dagen så sover hun korte blunder og er ganske lett sovet.
D e deilig å har kvelden alene[:)]
Men hvor lenge sover han/hun da ??=) må du opp og gi mat om natta.
da sover han til 6 i begynelsen 7, frem til ca et par uker siden så fikk han mat om natten ja
Oj, det må være godt[;)] Da legger jeg henne ganske sent jeg da. Hun blir 3 mnd på fredagen, jeg har alltid brukt og legge henne klokken halv ellve [8|] Men hvordan er han om natten da? våkner han mye eller sover han lenge ? Jeg skulle vel kanskje ha prøvd og lagt henne tildliger og sett hvordan det går =)=)
Oj, det må være godt[;)] Da legger jeg henne ganske sent jeg da. Hun blir 3 mnd på fredagen, jeg har alltid brukt og legge henne klokken halv ellve [8|] Men hvordan er han om natten da? våkner han mye eller sover han lenge ? Jeg skulle vel kanskje ha prøvd og lagt henne tildliger og sett hvordan det går =)=)
han sovner ved 20 tiden og da våkner han ikke før ved 4 tiden og vil ha litt mat. så våkner han ved 6 tiden og da tar jeg han i senga og gir man mat liggende og da sover vi begge til 7 -8 tiden[:D]
det er kjempe deilig. jeg nyter det så lenge det varer[:D]
ORIGINAL: 3stars
Ved 3 mnd. alderen trur æ vi la ho i ti- elleve tia, huska ikkje heilt...Gløm fort[8|]