Legger på meg av d mannen spiser...!

gogutten

Forelsket i forumet
D er greit at j er kronisk sulten eller at j må spise jevnt over og at man må legge sammen 2+2, men j spiser ikke mye eller usunt!

J spiser ikke snop eller is og kaker. Kun frukt, grønnsaker og kjøtt (dilla på kylling og salat), men nå ser d ut som om j er i 4 mnd MINST!! D er umulig å ikke se at j er gravid!!

Nå hadde j noen kilo mer enn de andre gangene j har gått gravid, for j har nå (om litt over en uke) gått gravid i 9 mnd d siste året (mistet to ganger i uke 12).
Så at j er litt mer chubby en ønsket har j regnet med denne gang, men d er jo kula midt på som er størst.

J har kjent kula godt oppafor bekkenet allerede, første gang i uke10.. Så...:

Er d flere som har d sånn??
Kommer magen bare tidligere og tidligere ettersom hvor mange ganger man har vært gravid?? Så 1 litt, 2 litt før og 3 enda tidligere?

Jaja, til syvende og sist er j strålende fornøyd så lenge denna gode store klumpen blir hos oss for alltid;) (altså litt over 6mnd til i magen og resten utenfor;))

Viser godt på meg og. Venter nr.3 og er 10 uker på vei. Har lagt på meg 5 kg (inkl. noen feriekilo)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Viser godt på meg og. Venter nr.3 og er 10 uker på vei. Har lagt på meg 5 kg (inkl. noen feriekilo)

Godt j ikke er aleine!

D er jo ikke d viktigste, d å ikke gå opp, men en blir litt oppgitt innimellom..

Kommer magen bare tidligere og tidligere ettersom hvor mange ganger man har vært gravid?? Så 1 litt, 2 litt før og 3 enda tidligere?

Har hatt en haug med SA i tillegg til et svangerskap. Føler at magen de første ukene har blitt større og større for hver gang jeg har gått gravid.

Men så har det liksom bare stoppet opp... Er nå i uke 12, og har mindre mage enn jeg hadde i uke 4.... Hvertfall er den ikke større....

Jeg har fortalt det til en kollega og hun driver og sier at "alle" ser det og at det viser godt og at jeg har blitt "fyldigere". Må innrømme at jeg ikke synes noe om å stå og sladre om at jeg har lagt på meg og spekulere i om jeg er gravid. Og jeg blir lei meg og får dårlig selvtillit. Det viser seg da at det er 2 stk som har spurt henne hvor den ene spurte for lenge siden pga en misforståelse. Så egentlig er det kun en person som har lagt merke til det.

Unødvendig å sladre om sånt, synes jeg...

Det har bvegynt å vises litt hos meg, er nå 12 uker, så venter litt med å si det. Kjekt å kunne ha det for oss selv litt til. Gleder meg til baby:)kulen kommer. Det ser såååå fint ut

Back
Topp