Legger ikke på seg

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Var på HS og veide knottisen i dag, da vi for noen dager siden prøvde å veie han på en selv og kom frem til at han ikke hadde gått opp noe på 3 uker[&:], og det stemte det bare gått opp 80 gram[:(]

Spurte ei helsesøster hun sa hun ikke var bekymret for han da han så frisk og opplagt ut.

Skal gå opp til 2 grøtmåltider nå, håper det hjelper litt.

Æsj, så ekkelt[:(] begynner jo å svirre rare tanker.

Hvordan er det med deres små? Går de fint opp i vekt?

oi da, det var ikke noe artig å høre. Felix la på seg veldig mye til siste kontroll, men så stoppet det liksom opp litt...han hadde vært sjuk osv. begynte med grøt til kvelden, og nå legger han på seg som bare det. Men det spørs om du kanskje må gi mme om det er sånn at han får morsmelk....kan jo være sånn at det ikke er nok næring ja. Du kan eventuellt blande halvt om halvt...
Håper du finner ut av det!!

ammer ikke en gang... han får mme[&:]

Gutten min spiser som bare det. Jeg ammer og her spiser han meg tom hver gang. I tilegg får han grøt til kvelden og litt banan ol..
Gutten min har hele tiden vært litt stor men vet ikke helt hvordan han ligger ann nå.. Men han har vokst i allefall..

[;)]Lykke til med knøttet ditt, ikke gøy når man blir litt usikker..

gikk litt tregt med Robin og en liten stund.vokste mest på lengden men ikke på vekta..vi merka det godt på humøret hans vi da...det viktigste er at gutten trives så får alle de skjemaene være en annen ting...

Kjenner meg litt igjen. Emma fikk bare mm frem til 4 mnd kontrollen, da hadde hun bare lagt på seg 200g på 5 uker, og strekt seg 3,5cm. Nå har vi begynt med 2 grøtmåltider om dagen, så det blir spennende å veie igjen neste mandag.

Det var ikke noe særlig.

Lille gutten min vokser som bare det, han er rundt 8,5 kilo (fødd 1 mars).
Han får bare pupp, har ikke begynt med grøt. Vil vente 1 mnd til.

Håper gutten din legger på seg mer til neste veiing.

Back
Topp