Legger du mye i innpakningen av gaver?

Jeg koser meg veldig når jeg pakker inn gaver :) Hører på julemusikk, lager meg litt gløgg eller te, og pakker ivei ♡ Det gir meg så god julestemning! Kjøper inn bånd/papir/lapper/pynt i farger som er litt nostalgiske og som passer sammen. Pleier å kjøpe papir som kan resirkuleres. Det er viktig for meg at gavene ser koselige ut under treet, det er sæ mye hyggeligere å gi bort.

De er pene her ja :)
De matcher, og det er litt gammeldags stil over dem :) hampbånd, rødt grovt gavepapir, klistremerker osv. :)

I år har jeg brukt "gråpapir-poser", med enkelt trykk. Veldig fine. Festet på en fin pakkelapp, og hengt på ei julekule som storesøster i hus har pyntet med silkepapir. Veldig snålt :) Pakker til barna pakkes inn i vanlig julepapir, og til dem få voksne som ikke får slik gavepose i år så bruker jeg gråpapir, rød tråd og slik julekule :) ikke så veldig avansert mao! :D blir veldig fint da :)

Nei.. Det er jeg utrolig dårlig på! Folk ler når de får pakker fra meg..

Derfor får folk poser av meg :p men i år ble det lettest, siden dem fleste får flere små ting. Men jeg suger i gavepakking. Krøllete, dårlige kanter osv :p greit til unga, dem legger ikke merke til det men skjemmes litt når jeg skal levere det fra meg:P

Her er jo ett perfekt eksempel på hvor flink jeg er. :D 1419271154622.jpg

(Til dattra mi på havvannet, så ekke så farlig :p )

Jeg suger på å pakke inn gaver, men gjør det så fint jeg kan. Men folk river det jo bare opp og ødelegger det som er av papir og bånd når de åpner opp, så ser ikke vitsen med å gjøre det såå fint og bruke masse tid på det :P hehe

Ikke så veldig. Har for mye annet å gjøre, har ikke tid. Hadde tid før jeg fikk barn og skulle bort på julaften.

Jeg pakker med julepapir og bånd. I år har lillesøster i tillegg fått gå amokk med klistremerkene... Lekkert er det ikke, men alt er pakket fint inn.

Back
Topp