Legger du mye i innpakningen av gaver?

Jeg gjør så godt jeg kan:-) Vil gjerne at papiret skal være pent, og at båndet skal matche i allefall:-) Men syns for å være ærlig det er litt bortkasta å bruke veldig mye tid, penger og energi på innpakning.

Ja, legger sjelen min i innpakningen altså. Syns det er så gøy og veldig stas :D

Ja, jeg legger en del energi i at det skal se pent ut også på utsiden det som er pakket inn. Har diverse småting som trehjerter, stjerner osv som festes utenpå. Liker enkelt og "rent" gavepapir uten alle mulige figurer på. Til barna er det gjerne gavelapper som de synes er søte/fine, mens til voksne er gavelappene enkle og pene. Bruker ofte to forskjellige bånd som matcher papiret eller evt hamptråd eller lignende. Alt etter hva som passer best :).

Nei.. Det er jeg utrolig dårlig på! Folk ler når de får pakker fra meg..

I år er eg veldig slakk. Har pleid å laga trolldeig, slik som frøet men ikkje i år. Blir papir og tråd - også passar eg på at det ser greitt ut og at eg varierer måten eg festar tråden på.

Pakker inn med fint julepapir, har på gullbånd og enten et julekort eller en fin til-fra lapp :)

Jeg har bare pakket inn med papir i år :) Papiret i seg selv var så fint at jeg ikke ville "forstyrre" med bånd :)

Nei blir visst med tanken hvert år :-P

Det vrierer hvor mye tid jeg bruker på det, noen år tar det litt av andre år er det bare helt enkelt.

Nei.
Jeg er innpakningshandikappet så jeg surrer papiret rundt og teiper slik at det goder sammen og knyter sløyfer på.
Er en sånn spøk hjemme om at man kan se på avstand hvilke som er fra meg..

Syns det er gøy å få fine pakker selv!

Men er ikke flink til å legge det lille ekstra i innpakningen. Det matcher, men bruker i utgangspunktet glorete papir og bånd dom blir flatt :-)

Nei det rives jo bare av allilevel. Bare mer søppel. Men tenker igjennom farger på papir og bånd.

Pakker kun i papir.
Selve papiret er så fint, så vil ikke ha på noe ekstra "søppel";)

Glansa lite miljøvennlig papir brukes nesten ikke i vårt hus. Her pakkes det i brunt gråpapir og noe fint utenpå. I år røde sløyfebånd fra ebay, papirtags og perla hjerter.

Innpakkingen er det kjekkeste med jula, elsker pakke inn gaver!

Back
Topp