Legger dere barna til vanlig tid idag??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Legges barna til vanlig tid eller får de være oppe til de "stuper" ??

Snupsi pleier å legge seg 19.30 uten prob...er så redd for at alt blir ødelagt om hun får være lenger oppe...ser for meg en overtrøtt unge som ikke vil legge seg[8D]

Vi ser hun litt ann, men ser ikke for meg at det blir senere enn halv åtte. hun legger seg vanligvis klokken sju.

Nei han får være oppe mye lenger i dag, men han er jo 5 år da så legging blir ikke noe problem uansett tid.. [:)] Han legger seg til vanlig kl 20.00.. Det har jo litt å si hvor gamle dem er også.. [:)]

vi ser det ann. han er vanligvis dårlig på å være oppe senere enn leggetid.

Kommer ikke til å legge de til vanlig tid,men som oftest spør yngste her om å legge seg.

eldste på snart 5 legger seg vanligvis kl 19 så han blir nok oppe noen timer ekstra i dag.Var det forrige jul også,uten problem=)
Minste legger seg anligvis i 18-tida,men blir nok litt senere på henne også,men ikke så mye tror jeg.Ser det ann litt,men hun er somregel ikke noe i godt humør når hun blir trøtt[;)]

I kveld får han styre helt sjøl! Prøver å drøye luren til litt seinere enn normalt og så holder han seg forhåpentligvis våken litt lengre enn 19.30. Noen barn reagerer veldig hvis rutiner blir rokket ved, mens andre igjen ikke reagerer noe særlig på det. Gutten min var litt rutinebarn tidligere, men nå (snart 2,5 år) går det helt fint dersom det blir litt seinere enn vanlig en dag i ny og ne[:)]

Minsten (1,5 år) blir nok lagt til ganske vanlig tid.
Eldste på nesten 5 får kanskje være oppe litt lenger.

Å være oppe for lenge, blir ofte veldig slitsomt både for oss foreldre, for gjestene og ikke minst for barna selv.

Vi legger jo kvelden å feiringen opp etter barna. Begynner tidlig, så satser vi på at vi kommer oss gjennom alle gavene til ganske grei tid

I dag styrer eldstesnuppa selv når hun vil legge seg, er 3,5 og har holdt det gående til 22-23 tidligere år[:)] Minstemann blir lagt når han er trøtt, men skal nok prøve å forskyve sovinga litt i dag eventuelt tar han en sein lur i ettermiddag [;)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

her skal hun få være oppe til hun stuper.. blir middag kl 17 ca. så blir sikkert ikke gaveåpning før 19.. da her er hun nok ikke i seng før 21-22[:D]

sign[:D][:D] Bare twinsene da[8D][:D]

Jeg håper ungene greier å være opp litt lengre i dag, men ikke for en hver pris... Blir de stuptrøtt og sutrete skal de gjerne få legge seg[X(]  

Blir nok lengre oppe for simen i dag. Vi skal bort i dag.

ja så og si. eldste får drøye litt, men yngste legges innen normal tid..

Ja, trur vi må det. Mellom 19-20, kommer an på hvor trøtt hun er. Har SYKT dårlig erfaring med å holde henne våken! [:-]

Siden de minste er så små enda, så regner jeg med at de er kaputt til vanlig tid:)
Når eldste er med meg får hu være oppe ganske lenge:)
Når de minste blir større kommer de til å få lov til å være lengre oppe:)

Yngstemann kommer nok til å være i seng til noelunde samme tid som han pleier, bikker det over for han blir han umulig å legge.

4 åringen får være oppe så lenge han orker, han gir beskjed selv når han vil legge seg.

Her får han være oppe så leeeeeeenge han orker og vil..Er bare jul en gang i året[:D] Tipper han er så opptatt av julegavene at han ikke enser søvn en eneste tanke..hehe...Men nå er han ikke sånn at han blir vanskelig å legge...er nesten stikk motsatt..han sovner nesten før han legger hodet på puta..hehe[:D]

Vi skal bort.. spiser ikke før kl 17.. pakker åpnes rundt 20 tiden.. da er det egentlig 1 time siden snuppa skulle ha lagt seg.. så svaret er nei[:)] Blir nok veeeeldig sent

I fjor så holdt hun koken til kl 00[:)]

Legger de til vanlig tid, ja. Gidder ikke grinete unger resten av jula.. [8D]

Back
Topp