For første gang på 3-4 kvelder sovnet G "når han skulle" - fikk kveldsmat etter et deilig bad, sovnet ved brystet og var i seng 20.10.
Jeg satte i gang en omgang vask, tømte tørketrommelen, og nuket meg middag.
Sitter og er såååå fornøyd, tar mat på gaffelen og...
Der våknet junior.
Fikk dyttet i meg maten med ham illskrikende på fanget.
Han har nå sovnet 4 ganger på fanget mitt, men våkner med et hyl av smerte etter et par minutter hver gang. Den ene gangen jeg kom så langt som å legge ham i sengen våknet han og slo knute på seg i det jeg la ham horisontalt. [&o]
Nå fikk jeg akkurat smøget ham ned i senga igjen UTEN at han våknet med en gang, jeg krysser fingrene for at han får slippe mer vondt i kveld.
Jeg er alene hjemme og blir så sliten og trist når han har det så fælt uten at jeg kan gjøre noe - jeg kan ikke engang massere ham når det står på, fordi han spenner seg så hardt at magen blir stålhard. [:(]
Vil at han skal bli bra, ikke ha det sånn hver bidige dag og kveld. [:(]
Jeg satte i gang en omgang vask, tømte tørketrommelen, og nuket meg middag.
Sitter og er såååå fornøyd, tar mat på gaffelen og...
Der våknet junior.
Fikk dyttet i meg maten med ham illskrikende på fanget.
Han har nå sovnet 4 ganger på fanget mitt, men våkner med et hyl av smerte etter et par minutter hver gang. Den ene gangen jeg kom så langt som å legge ham i sengen våknet han og slo knute på seg i det jeg la ham horisontalt. [&o]
Nå fikk jeg akkurat smøget ham ned i senga igjen UTEN at han våknet med en gang, jeg krysser fingrene for at han får slippe mer vondt i kveld.
Jeg er alene hjemme og blir så sliten og trist når han har det så fælt uten at jeg kan gjøre noe - jeg kan ikke engang massere ham når det står på, fordi han spenner seg så hardt at magen blir stålhard. [:(]
Vil at han skal bli bra, ikke ha det sånn hver bidige dag og kveld. [:(]