Legge ut på facebook?

Skattenjuni2016

Forelsket i forumet
Noen som har eller skal legge ut nyheten på facebook eller instagram? Har lyst å finne en kreativ måte å gjøre det på og gjøre det på instagram.. Har ei barndomsvenninne som tror hun vet ALT og jeg har enda ikke sagt noe til henne så har lyst til å ha det litt gøy:p så en smart en som hadde skrevet ordrebekreftelse fra storken as med leveringsdato osv syns den var litt bra:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Noen som har eller skal legge ut nyheten på facebook eller instagram? Har lyst å finne en kreativ måte å gjøre det på og gjøre det på instagram.. Har ei barndomsvenninne som tror hun vet ALT og jeg har enda ikke sagt noe til henne så har lyst til å ha det litt gøy:p så en smart en som hadde skrevet ordrebekreftelse fra storken as med leveringsdato osv syns den var litt bra:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Jeg tror jeg ikke vil legge det ut, men det er jo så mange både nære og fjerne venner på min liste. :)

Ja har også kjempemange nære og fjerne. Da vi var på sykehuset med jenta vår så oppdaterte jeg både blogg og facebook for at di hjemme skulle vite ståa. Alle opp og nedturer. Det ble lettere for meg og for familien som fikk så mange spørsmål. I ei lita bygd går ryktene fort så det var det beste:p har egentlig lyst til å holde det hemmelig enda, men er liksom såååå mange som venter på det da frøkna er 4 år så d blir liksom ingen overaskelse:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Jeg legge ut alt for mye på Facebook, men dette har jeg bestemt meg for at skal holdes unna fb før det kommer på en naturlig måte. Mye fordi det er så mange som forviter seg, som jeg tenker kan få vente en stund til før de får vite det. Heller se hvor fort det går på folkemunne :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Sist gang jeg var gravid så la jeg ut bilde av gutten min 3 timer etter han var født. ;)
Alle i familien og venner og bekjente jeg hadde noe med visste om det, så det var ikke hemmelig - men av en eller annen grunn så fikk jeg et intenst behov for å ikke offentliggjøre graviditeten. Fikk det til å føles mer eksklusivt ut. De som vi hadde kontakt med, "fikk den æren" av å vite det ;)

Man satset jo på at det skulle gå bra, men har så mange "venner" på facebook, som bl.a. eksen og samboers eks.. som det blir kleint å slette. I tillegg er det gamle venner fra barneskolen osv som man ikke har noe kontakt med.
Og hvis det mot all formodning skulle gå galt (har dessverre hørt om skrekkhistorier :( ) så ønsket jeg ikke sympati fra enkelte folk, samtidig som jeg ville unngå hvis folk plutselig skrev et år frem i tid til meg at "Ja, du har vel en på drøye 6 mnd du nå".

Det gikk jo heldigvis bra, og det gjør det jo som regel også. Jeg ville vel bare være på den sikre siden.
Også var det også så artig for fikk så mange "Oj.. en baby.. visste ikke at du var gravid engang jeg jo" (ikke at det var så rart :p ). Blei nesten en sånn greie til slutt og jeg var livredd for at noen skulle røpe meg (uten å tenke seg om) og skrive noe på veggen eller lignende. Men jeg klarte det! (haha!). :p Jeg kom meg igjennom 9 mnd uten å røpe det største som skjedde i livet mitt (føltes som en bragd). Men det har og gjort at jeg er mer sparsommelig med personlige opplysninger på FB i ettertid også, sånn totalt sett. Men er jo aktiv forde om. :)

Jeg er usikker på om jeg skal være like strikt denne gangen - men inntil videre har jeg ihvertfall ikke noe behov for å dele det på facebook. :) Vi får se.. kanskje jeg drøyer det til jeg sitter der i uke 39 med deeen magen og skriver noe alle "Nuh popper det snart" :p

Jeg kommer nok ikke til å annonserer det på fb, er så mye som skjer rundt oss nå, så prøver å reservere meg litt...

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg føler ikke for å legge ut ulbilder og slikt, me kanskje noe annet når jeg har vært på ul og fått "bekrefta" graviditeten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt å legge ut noe spesielt om det på Facebook nei. Men så er ikke jeg veldig aktiv der heller da...Mer spent på hvor lang tid det tar fra fødselen og til noen røper det på Facebook! Er enkelte som er helt sykt opptatt av å vise at de vet om ting først :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler ikke for å oute "hele livet" der lenger, så noen egen status vet jeg ikke om det blir på denne ungen hverken i eller utafor mage.

Har ikke tenkt å legge ut noe spesielt om det på Facebook nei. Men så er ikke jeg veldig aktiv der heller da...Mer spent på hvor lang tid det tar fra fødselen og til noen røper det på Facebook! Er enkelte som er helt sykt opptatt av å vise at de vet om ting først :-/

Sent from my iPhone using BV Forum
Her er det noen som nok får vite om graviditeten, men får facebookforbud på det. Ellers er jeg sikkert på at nyheten kommer opp med meg og kjæresten tagget i første status etter at nyheten er fortalt.

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Jeg syntes dette bilde er litt søtt. Man skal liksom tenke litt lengre enn ved en bolle i ovnene bilde.
198088083580416136a31eOZZmc.jpg

Tipper vi gjør som sist, legger ut et bilde sånn dagen etter fødsel eller noe (for øvrig det eneste "identifiserbare" bildet av vår sønn i sosiale medier). Har ikke noe behov for å kringkaste før det.

Njaaa, usikker. Mulig det blir et bilde eller noe når det nærmer seg termin! men ikke noe tidli i svangerskapet. Må selvsagt være i en naturlig setting, feks bilde på julaften kom jeg på nå.. Får se.. :P sist kom d heller ikke noe fram før minsten var født...

Har bestilt smokker. Deriblant en med MFK-supporter :)
Tenker vi tar bilde av den og legger ut, om vi legger noe på fb.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Jeg føler ikke for å legge ut noe om at vi er gravide på fb. Det er fordi jeg synes det er litt herlig å være litt hemmelig :-)

15 Mars 2015

Vi skal gifte oss i desember og da tenker jeg å legge ut et bilde av oss. Vil jo ha ganske stor mage da, så offentliggjør to store begivenheter i ett og samme bilde:-)

Back
Topp