Legge seg!!!!

Mammaia 81

Elsker forumet
Hvorfor i all verden har jeg ikke lagt meg ennå!!!!!!!!!
AAAAARGH!!!!!

Tror duringa av symaskinen gjør at klokka går dobbelt så fort!!

Godnatt alle jenter, sov godt, endelig fredag i morgen, heeeeerlig :)

La meg jeg, men var så dum at jeg tok med meg pc'en, og vips; der var 2 episoder av Grey's lasta ned... [;)]

God natt! Og helg igjen ja... dagene flyr!

ORIGINAL: kassie

La meg jeg, men var så dum at jeg tok med meg pc'en, og vips; der var 2 episoder av Grey's lasta ned... [;)]

God natt! Og helg igjen ja... dagene flyr!

Hahaha, bra det ikka bare er meg som er umulig :D Natta :)

Kommer meg ikke i seng jeg heller, selv om jeg egentlig ikke har noe særlig å gjør på [8D]
Syns bare det er så deilig å ha litt tid helt for meg selv når sambo har lagt seg [;)]

ORIGINAL: Mammaia 81

Enig med du! Satt oppe til langt på natt og klipte og sydde bilpose...så det er DIN feil[8D]

ORIGINAL: happymeg

Jeg ligger i senga å wap'er da.. det er tragisk det [8D][&:][&:]

Hahaha, hadde nok jeg også gjort, i går, om jeg ikke akkurat hadde oppdatert programvaren og ikke hadde passordet til det trådløse nettverket[8D]
Snakker om dårlige vaner :D

ORIGINAL: Nina 1981

ORIGINAL: Mammaia 81

Enig med du! Satt oppe til langt på natt og klipte og sydde bilpose...så det er DIN feil[8D]

ÅÅååh, Håper vi får se snart!!!
Oppdaget forresten noe genialt med min! Siden den løpegangen rundt hodet er så bred, så kan jeg feste den rundt toppen av bilstolen! Kan ta bilde senere om du vil! Ser fænsi ut [8D]
Skal sy meg en til en i samme mønster men med kun platevatt som for! Junior er såpass stor at da varer den litt lengre :)

Back
Topp