Legge neglelakk?

Hihi, kan vel bli forskjellig resultat av flere grunner ; p Har bare prøvd med en type neglelakk jeg da, så kan hende det ikke funker med noen andre. Tror jeg selv må prøve med dem jeg har nå :)
Her er resultatet av kveldens eksperiment1406148031325.jpg ;-)

Ikke så vakkert, men gøy å prøve litt ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har også slitt med striper før, men aldri fått det med Dior sin neglelakk.
Syns også det blir bedre dersom man legger en base coat først, og en top coat oppå lakken

Så fint :-D
Hvordan legger du det på?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Takk :)

Første bildet la jeg den lyse lakken først på hele neglen, og så den mørke på halve etterpå.
Blir jo ikke dønn beint akkurat der fargene møtes men det dekket jeg over med sånn tape som man får i søkk og kav på Ebay. Bestilte en pakke med masse forskjellige farger og mønstre.

De andre er jo bare vanlig lakk i 2 lag, så har jeg drysset glitter over og avsluttet med top coat.

Samme med siste. Strødd litt nail caviar over før top coat. Fåes på bik bok.

Negler er gøy! Bare til å prøve masse rart så får man teken litt til slutt :)

Takk :)

Første bildet la jeg den lyse lakken først på hele neglen, og så den mørke på halve etterpå.
Blir jo ikke dønn beint akkurat der fargene møtes men det dekket jeg over med sånn tape som man får i søkk og kav på Ebay. Bestilte en pakke med masse forskjellige farger og mønstre.

De andre er jo bare vanlig lakk i 2 lag, så har jeg drysset glitter over og avsluttet med top coat.

Samme med siste. Strødd litt nail caviar over før top coat. Fåes på bik bok.

Negler er gøy! Bare til å prøve masse rart så får man teken litt til slutt :)
Ja jeg får prøve meg litt frem ;-)
Fått litt dilla nå :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det er vel bare øvelse, kanskje? Jeg legger lakken raskt og det blir alltid pent på, men jeg har lakket og lakket og lakket. Jeg har lakket i bilen på tur på fest (mannen kjørte) og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kastet på lakken i siste liten mens noen har stått utenfor og ventet. Legg en bred stripe på midten og en på hver side.
Nå får jeg det gjort på salong for det holder i 4 uker.

Kan nok ha noe med meg å gjøre og :p

Får prøve igjen senere ;-)

Ja prøv med dine, og si ifra hvordan det blir. ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har nå testet med den ene typen jeg har. Resultatet ble bra ;) Da brukte jeg lakk fra GOSH. Måtte dryppe flere dråper for å få noe særlig farge da siden de er så tynne, men ble bra når jeg fant ut av det og kom inn i dette igjen ;p Skal prøve med den andre typen en annen dag :)

Har nå testet med den ene typen jeg har. Resultatet ble bra ;) Da brukte jeg lakk fra GOSH. Måtte dryppe flere dråper for å få noe særlig farge da siden de er så tynne, men ble bra når jeg fant ut av det og kom inn i dette igjen ;p Skal prøve med den andre typen en annen dag :)
Kan du legge inn bilde?
Hos meg fikk jeg det ikke ut på kantene på neglene, ble bare farge litt midt på :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det er vel bare øvelse, kanskje? Jeg legger lakken raskt og det blir alltid pent på, men jeg har lakket og lakket og lakket. Jeg har lakket i bilen på tur på fest (mannen kjørte) og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kastet på lakken i siste liten mens noen har stått utenfor og ventet. Legg en bred stripe på midten og en på hver side.
Nå får jeg det gjort på salong for det holder i 4 uker.
Vurderer å prøve akrylnegler jeg, men så spørs det om jeg kommer til å fortsette å gå da...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Kan du legge inn bilde?
Hos meg fikk jeg det ikke ut på kantene på neglene, ble bare farge litt midt på :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har ikke renset bort det ekstra på kantene enda da ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1406192176837.jpg
    1406192176837.jpg
    76,3 KB · Visninger: 11
Back
Topp