Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken type neglelakk bruker du?
Jeg har forelsket meg i essie sin lakk, den synes jeg er lett å legge, og fargene er så kraftige at det er lett å jevne det ut. Synes ikke jeg får striper ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ok. Hvilken av dem har tynn kost?Essie er den jeg får best resultat av, men den ene av essie sin har veldig tynn kost. Og da får jeg striper igjen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
RosaOk. Hvilken av dem har tynn kost?
En spesiell farge?
Nå skal jeg jammen finne igjen mine lakker og legge nytt på fingrene ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så gøy:-DRosaEr igang jeg også
![]()
Jeg var slik i begynnelsen, nå legger jeg ny lakk hver 3. dag og det går så fint. Sikkert en treningssak også![]()
Så fint :-DOgså stor fan av Essie. Mange av de fargene jeg har er med tynn kost. Liker best de med tykk kost jeg også, så mye lettere.
Synes det er morsomt å eksperimentere med fargekombinasjoner og mønster!tilbehør på neglene. Fått litt trening etter hvertVis vedlegget 69324
Vis vedlegget 69325
Vis vedlegget 69326
Jøss, det må jeg prøve :-DFor å legge lakken pent kan du ta kaldt vann i en plastkopp, dryppe en dråpe eller to med neglelakk i vannet, og dyppe neglen din ned på det. Blir gjerne et tynt lag, så om det er en svak farge må du nok gjenta flere ganger, men det blir pent (litt søl utenom, men er bare å dusje etterpå for da blir det mykt å lett å skrape vekk) også tørker det veldig raskt. Du kan også lage mønster i det med å dra en tannpirker eller dryppe flere farger om hverandre før du dypper neglene![]()
Men du, jeg begynte å lure på noe.For å legge lakken pent kan du ta kaldt vann i en plastkopp, dryppe en dråpe eller to med neglelakk i vannet, og dyppe neglen din ned på det. Blir gjerne et tynt lag, så om det er en svak farge må du nok gjenta flere ganger, men det blir pent (litt søl utenom, men er bare å dusje etterpå for da blir det mykt å lett å skrape vekk) også tørker det veldig raskt. Du kan også lage mønster i det med å dra en tannpirker eller dryppe flere farger om hverandre før du dypper neglene![]()
Hva
Men du, jeg begynte å lure på noe.
Skal man ha en så vid kopp at man kan legge neglen vannrett i vannet hvis du skjønner, eller dypper du fingeren loddrett ned?
Begynte å tenke litt da skjønner du
Tenkte å prøve i morgen kveld siden jeg er alene hjemme ;-)
Og det med å bruke tannpirker; jeg prøvde det her om dagen, men da blir det jo riper i lakken? Jeg klarte iallefall ikke å gjøre det pent
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
For å legge lakken pent kan du ta kaldt vann i en plastkopp, dryppe en dråpe eller to med neglelakk i vannet, og dyppe neglen din ned på det. Blir gjerne et tynt lag, så om det er en svak farge må du nok gjenta flere ganger, men det blir pent (litt søl utenom, men er bare å dusje etterpå for da blir det mykt å lett å skrape vekk) også tørker det veldig raskt. Du kan også lage mønster i det med å dra en tannpirker eller dryppe flere farger om hverandre før du dypper neglene![]()
Flott, takk for svar ;-)Du må ha en litt vid kopp ja, for du må legge neglen flatt på lakken, ikke dyppe fingeren gjennom lakken ; ) Jeg har brukt en vid type plastkopp (sånn billig engangs). Du skal ikke bruke tannpirkeren på lakken på neglen, men dra den gjennom lakken når lakken ligger på vannoverflaten for å lage mønster i den (om du bruker flere farger). Finnes videoer av dette på youtube, men husker ikke hva jeg søkte på![]()
Haha, det der fikk jeg virkelig ikke tilDu må ha en litt vid kopp ja, for du må legge neglen flatt på lakken, ikke dyppe fingeren gjennom lakken ; ) Jeg har brukt en vid type plastkopp (sånn billig engangs). Du skal ikke bruke tannpirkeren på lakken på neglen, men dra den gjennom lakken når lakken ligger på vannoverflaten for å lage mønster i den (om du bruker flere farger). Finnes videoer av dette på youtube, men husker ikke hva jeg søkte på![]()
Haha, det der fikk jeg virkelig ikke til
Ble mer ujevnt og grisete enn når jeg legger vanlig
Men moro å prøve da ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Kan nok ha noe med meg å gjøre ogHihi, kan vel bli forskjellig resultat av flere grunner ; p Har bare prøvd med en type neglelakk jeg da, så kan hende det ikke funker med noen andre. Tror jeg selv må prøve med dem jeg har nå![]()