Legge ned baby når sovna i armer/bryst

Hehe, ja! Hun sovnet, utrolig nok så overtrøtt som hun var, på pappaen sin på fredag. Hun skrek og skrek, vi la genseren min på brystet til pappaen, og hun sovnet raskt:D gjett om far i huset ble stolt ;)

Så herlig :)

Ikke testa i dag.... Men sovna 1915 i armene mine etter litt byssing. Sov ca 30 min før ho fikk litt mat. Sovna så på puppen og sov frem til 2130. La ho da i babynestet i senga og ho sover enda :)

Vil vel ha litt mer mat etterhvert og håper jeg kan legge ho ned etterpå..... Litt vond rygg etter å ha sittet å sovet en del i det siste :p
 
På dagtid er det lettere å legge ned lille i sprinkelsenga, etter at jeg har ammet (bruker ammepute som er festet rundt livet mitt), ofte får jeg hjelp av mannen. Synes hun våkner lettere av slike flytt sent på kvelden.
 
Klarer å legge han ned ved siden av meg om natten. Da ligger han oppå brystet mitt, og så "velter" vi oss over på siden sånn at jeg fortsatt holder armen rundt han. Og fjerner armene gradvis etterpå.
På dagtid sover han i vogn. Om kvelden oppå en av oss. Da pleier han å våkne hvis vi legger han fra oss.
 
På dagen går det noen ganger, men om kvelden og natten bruker han lang tid på å sovne og så våkner han med en gang jeg legger ham ned. Han holder på sånn til 5-6 om morgenen, selv om han er utrolig trøtt. Han kan sovne ved byssing men han våkner med en gang jeg bare prøver å legge ham ned
 
Back
Topp