Miriamsmams
Glad i forumet
hvordan legger dere barnet?? gynger du det i søvn? legger du det bare i sengen sin??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her legger vi henne inn i sengen sin rundt kl.19, da gliser hun fornøyd og finner søvnen selv :-)Linus09 skrev:
LillTrille skrev:
Her legger vi henne inn i sengen sin rundt kl.19, da gliser hun fornøyd og finner søvnen selv :-)Linus09 skrev:
Lucky bastard;;;) Hva har du gjort for å få det sånn?
Hehe :-) Vært bevist på det fra dag 1 :-) Spist et måltid i 18.30 tiden, så lagt henne inn. Våknet i starten etter et par timer for mere melk,sovnet fort igjen. Nå legger jeg henne til puppen når jeg legger meg, så tilbake i sin seng hvor hun sover til kl.6 :-) Det er som en drøm!
LillTrille skrev:
Lucky bastard;;;) Hva har du gjort for å få det sånn?
Må si jeg føler meg litt sjalu på alle dere som har så snille barn ;;) Noah han nekter å sovne for kvelden før kl 22. Og sånn har det vært hele tiden.. Men han våkner seint også da;) Når står dere opp om dagen da?LillTrille skrev:
Må si jeg føler meg litt sjalu på alle dere som har så snille barn ;;) Noah han nekter å sovne for kvelden før kl 22. Og sånn har det vært hele tiden.. Men han våkner seint også da;) Når står dere opp om dagen da?LillTrille skrev: