Legevakten i morges

madonna

Glad i forumet
Etter en hel natt med pusteproblemer og hjertebank reiste vi til legevakten for en sjekk. Jeg satt å skal som en liten pip pip med hodepine og kvalme. Testene var fine heldigvis. Hun presser sånn på hovedpulsåren at den kommer i klem. Nå er det 2 hele netter uten noe søvn i det hele tatt så ting begynner å gå temmelig rundt for meg her [:o][X(]. Hjelpes,...3 uker igjen. Hvordan i alle dager skal jeg få overskudd til å føde et barn? Noen gode råd eller erfaringer fra mai jentene?

Ojojoj... det hørtes helt forferdelig ut da[:o] skjønner godt at du blir sliten av det ja...

Har desverre ikke noen råd mot dette, men ønsker deg lykke til[:)]

uff stakkars...[&o]har ingen gode råd utenom kanskje å prøve å få en kvil på dagen og tenke på at det heldigvis er verdt både streve og smerten graviditeten medfører[:)] ønsker deg god bedring og håper at du får deg litt søvn..
trøsteklem fra mammamaja

Jordmor sa jeg sku ligge på venstre side..for der var det minst blodårer og nerver hun kunne klemme sammen... Og om bebisen ikke sku ligge seg på venstre side så kan ett lite dytt på magen hjelpe å passe bebisen[:D] dette har hjelpt meg da

Huff da. Det hørtes vemmelig ut. Har desverre ingen gode råd å komme med men håper du snart får en god natts søvn, det trenger du nå.
Du får prøve å slappe av hver gang muligheten byr seg.

Skjønner deg så altfor godt!  Jeg sliter sånn med nattesøvnen at jeg lurer på hvordan jeg skal makte alt når gullet kommer, redd for å forsømme skatten min[:o]  Håper det retter seg for oss begge snart!

Huff det hørtes ikke moro ut!!!

Håper du ikke kommer til å slite med dette i 3 uker til!!! Håper det går over!!!

uff stakkars..ingen råd her heller[&:]

Jordmor sa jeg sku ligge på venstre side..for der var det minst blodårer og nerver hun kunne klemme sammen... Og om bebisen ikke sku ligge seg på venstre side så kan ett lite dytt på magen hjelpe å passe bebisen dette har hjelpt meg da

dette er ett RÅD...hehehe

ORIGINAL: Sandra21

Jordmor sa jeg sku ligge på venstre side..for der var det minst blodårer og nerver hun kunne klemme sammen... Og om bebisen ikke sku ligge seg på venstre side så kan ett lite dytt på magen hjelpe å passe bebisen dette har hjelpt meg da

dette er ett RÅD...hehehe

Eg GODT råd, Sandra[:D] takk[:)]

Jordmor sa jeg sku ligge på venstre side..for der var det minst blodårer og nerver hun kunne klemme sammen... Og om bebisen ikke sku ligge seg på venstre side så kan ett lite dytt på magen hjelpe å passe bebisen[:D] dette har hjelpt meg da

Det hjelper meg også veldig, jeg sliter også masse med å få puste....

signerer! Håper det kommer seg snuppa [:)]
ORIGINAL: Pivi

Skjønner deg så altfor godt!  Jeg sliter sånn med nattesøvnen at jeg lurer på hvordan jeg skal makte alt når gullet kommer, redd for å forsømme skatten min[:o]  Håper det retter seg for oss begge snart!

Tusen tusen takk, det skal jeg jammen prøve [:)]

du kan jo prøve å bygge opp under hodet? eg bruker ei dyne og to puter for tia. blir litt bedre med pusting og blod i hendene av det for meg. sjøl om det er nesten sitting i senga då[:D]

Det høres jo absolutt ikke bra ut!!! [:o]
Håper du får en skikkelig god natt søvn snart! Trenger jo litt hvile før nurket kommer.. [:D]
STOR trøsteklem!!!

Back
Topp