Legevakta

Åh.. dere må være lettet!:joyful::Heartbigred Sååå glad på deres vegne for at den turen på legevakta endte godt!:love7

ja, nå er vi veldig letta! :D såg en stund for meg enda en runde på operasjonsbordet. :eek: Ble jo to ganger etter MA’en i høst. Så kroppen var endelig begynt å komme seg nå etter det enorme blodtapet. Men alt var heldigvis veldig fint :)
 
Så godt å høre at alt var bra! Sa de noe om hvorfor du hadde fått en cyste?

nei, men eg skjønte ikkje helt ka ho meinte. Noe om at den måtte være inni der pga graviditeten og at den skulle forsvinne etter noen uker. Men tror ikkje alle fikk den i egglederen da sånn som meg. Og så tror eg min var ganske mye større enn normalt. Googla da litt når eg kom hjem. Og det stod den kunne komme av hormoner i f.eks graviditet og var som oftes godartet.
 
Så godt å høre alt var bra med dere :happy:

Sjekket for de samme symptomene på fredag selv! Hadde en myom(?) i livmoren og virket ikke som om det var noe farlig! Men skal på sjekk hver 3 uke! Såå glad de tar ting alvorlig ♥️ Og moro å få se lille spiren og hjertet selv om det fortsatt er veldig tidlig!
 
Så bra!! Nå ble jeg letta! Så deilig å få se lille spiren. :Heartred
 
Hurra :notworthy:love7 det var godt å lese !!! :Heartred inderlig godt at det gikk bra :Heartred
 
Åååh, for en lettelse at alt var i orden! <3
 
Ho målte til 13 mm :)
Takk! Jeg var på TUL idag og hun målte til kun 8,2-8,3 mm, men jeg fikk samme som deg at jeg var 7+5 på vei. Jeg synes det er litt rart at vi får samme dager på vei når fosterets lengde er så forskjellig. Siden de er så små i denne tiden så trodde jeg at hver mm hadde noe utslag på dager. Din er jo nesten en halv cm lengre enn min. Virket som om maskinen regnet det ut selv også. Dessverre fikk jeg ikke med et bilde med målene fordi hun glemte å lagre det bildet.
 
Ho målte til 13 mm :)
Takk! Jeg var på TUL idag og hun målte til kun 8,2-8,3 mm, men jeg fikk samme som deg at jeg var 7+5 på vei. Jeg synes det er litt rart at vi får samme dager på vei når fosterets lengde er så forskjellig. Siden de er så små i denne tiden så trodde jeg at hver mm hadde noe utslag på dager. Din er jo nesten en halv cm lengre enn min.
 
Takk! Jeg var på TUL idag og hun målte til kun 8,2-8,3 mm, men jeg fikk samme som deg at jeg var 7+5 på vei. Jeg synes det er litt rart at vi får samme dager på vei når fosterets lengde er så forskjellig. Siden de er så små i denne tiden så trodde jeg at hver mm hadde noe utslag på dager. Din er jo nesten en halv cm lengre enn min. Virket som om maskinen regnet det ut selv også. Dessverre fikk jeg ikke med et bilde med målene fordi hun glemte å lagre det bildet.

først fikk hun noe kortere (9mm) for fosteret låg helt inni veggen. Og da sa hun at ho kom til 6+4. Og så flytta den seg litt så ho fikk bedre mål. Veldig rart vi fikk samme da ja
 
først fikk hun noe kortere (9mm) for fosteret låg helt inni veggen. Og da sa hun at ho kom til 6+4. Og så flytta den seg litt så ho fikk bedre mål. Veldig rart vi fikk samme da ja
Ja, veldig rart at de sa 6+4 til deg på 9 mm og at jeg fikk enda lengre på vei på 8 mm. Skal ringe imorgen og høre hva som er grunnen til at det er så forskjellig. Er litt urolig etter blødning så håper virkelig babyen har vokst så mye som den skal.
 
Ja, veldig rart at de sa 6+4 til deg på 9 mm og at jeg fikk enda lengre på vei på 8 mm. Skal ringe imorgen og høre hva som er grunnen til at det er så forskjellig. Er litt urolig etter blødning så håper virkelig babyen har vokst så mye som den skal.

ja, men inne på BV appen står det jo også at fosteret er mellom sånn og sånn. Så ikke sikkert det e noe standard. Men rart som du sier hvordan de da kan rekne ut hvor langt en er på vei
 
Back
Topp