Åh.. dere må være lettet!Sååå glad på deres vegne for at den turen på legevakta endte godt!
![]()
ja, nå er vi veldig letta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh.. dere må være lettet!Sååå glad på deres vegne for at den turen på legevakta endte godt!
![]()

Så godt å høre at alt var bra! Sa de noe om hvorfor du hadde fått en cyste?Da va et bankende hjerte på rett plass
Vis vedlegget 316729
det som har gjort vondt er en syste i eggstokken på høgre side.
Så godt å høre at alt var bra! Sa de noe om hvorfor du hadde fått en cyste?

Vet du hvor mange millimeter babyen var? Jeg dro på tidlig ultralyd idag. Skal dele litt om det etterpå men nå er jeg så trøtt at jeg må ta en liten blundDa va et bankende hjerte på rett plass
Vis vedlegget 316729

Vet du hvor mange millimeter babyen var? Jeg dro på tidlig ultralyd idag. Skal dele litt om det etterpå men nå er jeg så trøtt at jeg må ta en liten blund![]()
Hurra for bankende hjerte!!Da va et bankende hjerte på rett plass
Vis vedlegget 316729

Takk! Jeg var på TUL idag og hun målte til kun 8,2-8,3 mm, men jeg fikk samme som deg at jeg var 7+5 på vei. Jeg synes det er litt rart at vi får samme dager på vei når fosterets lengde er så forskjellig. Siden de er så små i denne tiden så trodde jeg at hver mm hadde noe utslag på dager. Din er jo nesten en halv cm lengre enn min. Virket som om maskinen regnet det ut selv også. Dessverre fikk jeg ikke med et bilde med målene fordi hun glemte å lagre det bildet.Ho målte til 13 mm![]()
Takk! Jeg var på TUL idag og hun målte til kun 8,2-8,3 mm, men jeg fikk samme som deg at jeg var 7+5 på vei. Jeg synes det er litt rart at vi får samme dager på vei når fosterets lengde er så forskjellig. Siden de er så små i denne tiden så trodde jeg at hver mm hadde noe utslag på dager. Din er jo nesten en halv cm lengre enn min.Ho målte til 13 mm![]()
Takk! Jeg var på TUL idag og hun målte til kun 8,2-8,3 mm, men jeg fikk samme som deg at jeg var 7+5 på vei. Jeg synes det er litt rart at vi får samme dager på vei når fosterets lengde er så forskjellig. Siden de er så små i denne tiden så trodde jeg at hver mm hadde noe utslag på dager. Din er jo nesten en halv cm lengre enn min. Virket som om maskinen regnet det ut selv også. Dessverre fikk jeg ikke med et bilde med målene fordi hun glemte å lagre det bildet.
Ja, veldig rart at de sa 6+4 til deg på 9 mm og at jeg fikk enda lengre på vei på 8 mm. Skal ringe imorgen og høre hva som er grunnen til at det er så forskjellig. Er litt urolig etter blødning så håper virkelig babyen har vokst så mye som den skal.først fikk hun noe kortere (9mm) for fosteret låg helt inni veggen. Og da sa hun at ho kom til 6+4. Og så flytta den seg litt så ho fikk bedre mål. Veldig rart vi fikk samme da ja
Ja, veldig rart at de sa 6+4 til deg på 9 mm og at jeg fikk enda lengre på vei på 8 mm. Skal ringe imorgen og høre hva som er grunnen til at det er så forskjellig. Er litt urolig etter blødning så håper virkelig babyen har vokst så mye som den skal.