Legevakta ?

Lillesooolstråle

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Et tørk med blod i går. Og et tørk med blod i dag. Kjenner jeg er skikkelige engstelig, gråter og gråter..
Er det noe legevakten kan gjøre ?

Hvor langt er du på vei? Om du er over 6 uker kan du kanskje få UL, evt at de tar blodprøve, og så tar du ny på mandag for å se om hcg stiger. Håper det er uskyldig❤️

Tror du kan ta deg med ro.. 1 tørk her og der er ikke farlig, det er når du får mye blod, med smerter vedsiden av det er grunn til bekymring!!
Prøv og slapp av, stress er verre en blod!

Tror du kan ta deg med ro.. 1 tørk her og der er ikke farlig, det er når du får mye blod, med smerter vedsiden av det er grunn til bekymring!!
Prøv og slapp av, stress er verre en blod!

Takk for tilbakemelding og beroligende svar. Tingen er at sist gang jeg mistet så tok det 2 uker fra den første blødningen kom til blødningen tok seg opp. Er derfor så
Redd for at dette er en begynnelse, klarer ikke å gå så lenge igjen.
Ringte legevakta og gråt så mye at jeg nesten brakk meg. Fikk lov til å komme ned kl 20.00 men en HCG var visst bare brukbar i 3 dager ? Så var ikke vits å ta HCG i dag. Skjønte ikke helt det men.
Tok en Clearblue i dag, den viste 2-3. Jeg er 6+6 i dag. Da skulle den vist 3+.. Huff

Uff, skjønner det er vondt, spess med din erfaring...
Men ut i fra min erfaring er det nermest normalt og blø...
Krysser fingrene mine for deg:Heartred

skjønner du er bekymmret ! men det er jo lite blod da. jeg har hatt 2 sa og blødd i så lite som du beskriver å har 2 barn. lykke til, håper du får en UL !

Blod og utflod / slim brunt siden onsdag her og. Men ikke mye og ikke smerter. Men tørker litt ved hvert dobesøk. Skjønner bekymringen. Men man kan ikke få gjort noe så tidlig :(

Har akkurat ventet i 2 timer på legevakta. Kom til verdens mest usympatiske lege. Hun hjalp ikke med noen ting. Følte meg bare verre og tristere når vi gikk der i fra. Fikk beskjed om at jeg måtte til fastlegen...
Tørket litt blod nå, så tror nok dessverre ikke det går vår vei denne gangen heller. Ringer legen for HCG til
Mandag for å være sikker. Men kjenner det egentlig på hele kroppen at dette er over. Veldig trist og vondt. Men sånn er vell livet dessverre

*klemmepå*

Ååh så irritert man kan bli på sånne mennesker. Klemm til deg <3

Back
Topp