Legevakta

ed

Glad i forumet
Uff snakker om å være uheldig med legene jg møter..

Har ikke greid å holde på mat eller drikke på mange dager. Etter fastlegens råd i går tok jg kontakt med legevakta i dag etter forverring av hodepine og enda mer oppkast i dag. Mn legen jg fikk komme inn til sa jg måtte ta imigran - som jg har blitt sterkt frarådet før.. Neida, det var bare å bruke, det brukte gravide i usa. Tilslutt ringte hun nevro, og der sa de nei (som de gjorde i går også), og da hun la på sa hun 'åh hun der hadde ikke fått det med seg. Sikkert ny'... Så da fikk jg bare gå. Måtte spørre om hun ikke skulle sjekke blodtrykk og lignende.. Fikk til nød det da. Får bare fortsette å ligge her da, og håpe det går over. Like klok. Håper bare bompi i magen får det han trenger... :(

Kan du ikke ringe til føden og høre hva de sier? Er vel ikke meningen at du skal ligge i mange dager med migreneanfall og oppkast? Jeg hadde ikke gitt meg, hadde møtt opp på sykehusets akuttmottak og sagt at nå trenger jeg hjelp, og jeg får det ikke hos legevaktslegen.

Kjenn på magefølelsen! Hvis den sier at det er noe gale så må du ikke gi deg! Lykke til og god bedring!

Tusen takk, jenter :) Jeg er bedre i dag - heldigvis og endelig! Har "hangover" og murring i hodet, men den intense migrenehodepina er nesten borte. Jeg har også fått spist litt uten å kaste opp, så jeg ser lyset i tunellen :D Skal prøve meg på en dusj nå.. Lenge siden jeg greide å stå så lenge at jeg kunne dusje :color Har heldigvis kjent bompibjørnen bompe i dag, for i går var jg virkelig bekymra.. :crybaby2Turen går til fastlege over helga - da skal jeg klage min nød om møte med legevakta.. Man burde være frisk og tipptopp stand for å møte noe sånt på den måten de fortjener...

GOD HELG alle :wav

Godt du er litt bedre :) :) Håper formen bare går rette veien fremover. lykke til i møte med legen:)

Så bra du føler deg bedre :-)

Men fysjom så mye "spesielle" leger det er rundt omkring gitt....................

Back
Topp