Legevakt

Hede

Glad i forumet
Jeg er så nervøs.. Smertene jeg har slitt så med er tilbake for fult og jeg har ennå ikke hørt noe ang den tidlige ultralyden jeg skulle få.. Måtte reise hjem fra jobb nå pga kraftige smerter, kjempemurringer i korsryggen og jeg er så svimmel at jeg har nesten gått i bakken flere ganger. Har fått time på legevakta kl 23:30,og er så innmari nervøs kjenner jeg... Samtidig som jeg er redd jeg overdriver! Vanskelig dette her...

Off! høres ikke godt ut :( Tror nok ikke du overdriver, alle er vi jo naturlig redde for de små spirene vi har i magen. Så når smerter dukker opp er det nok ren refleks å bli nervøs å redd. Det kjenner jeg selv. Bra du har fått time hos legevakt, håper du får svar på det du lurer på :)

Lykke til, håper alt går bra og at du kommer ut med en god og trygg følelse av at alt er bra! <3

Håper det er het naturlige forklaringer. Lavt blodtrykk, lavt blodtrykk. Ser at du har endometriose, kan jo være at smertene er tilknytt dette. Krysser fingrene for deg :)

Lykke til hos legevakten! Håper du får svar/ul, og at alt står bra til i magen.

Tusen takk for gode ord og lykkeønsker ❤️ Dere er gode! Jeg håper smertene skyldes endometriosen min, da er det iallfall ingenting galt med nurket mitt ❤️
Er veldig glad jeg får komme inn på legevakta i kveld, har vært nervøs pga smerter siden starten av svangerskapet, og i dag toppet det seg liksom, også den svimmelheten i tillegg. Håper på en ordentlig sjekk!

Lykke til! Håper det er endometriosen som lager disse smertene, og at alt står bra til med den lille:love2

Tusen takk alle sammen ❤️

Nei altså, fin blodprosent, fint blodtrykk, negativ urinprøve, ingen infeksjonstegn. Alt var egentlig tilsynelatende bra, og det må man jo være takknemlig for! Men som legen sa, så synes hun jeg skal ringe fastlege i morgen og pushe skikkelig på den tidlige ultralyden, fordi ho mener jeg har unormale smerter. Skal ringe i morgen, men skal uansett på privat ul på mandag. Er ikke så mye klokere egentlig, men er veldig glad at alle prøver var fine selvfølgelig.

Tusen takk alle sammen ❤️

Nei altså, fin blodprosent, fint blodtrykk, negativ urinprøve, ingen infeksjonstegn. Alt var egentlig tilsynelatende bra, og det må man jo være takknemlig for! Men som legen sa, så synes hun jeg skal ringe fastlege i morgen og pushe skikkelig på den tidlige ultralyden, fordi ho mener jeg har unormale smerter. Skal ringe i morgen, men skal uansett på privat ul på mandag. Er ikke så mye klokere egentlig, men er veldig glad at alle prøver var fine selvfølgelig.
Godt å høre at alle prøver var fine, men skjønner at du fortsatt er bekymret. Ring legen i dag og fortell dem hva legevakten sa, håper du får fremskyndet ultralyden!

Back
Topp