på torsdag begynte kjempe kløe i huden over hele kroppen, tenkte ikke mer på det før på fredag, da begynte eg å få utslett over alt også, på lørdag hadde eg klødd så fælt at eg var dekket i sår. Søndag ble utslettet verre og hele ansiktet hovnet opp, spesielt øyelokkene. Så da ble det en hasttur til legevakten. Det var da allergi eg hadde fått (vet ikke hva det var som årsaket det) eg fikk adrenalin sprøyte og sterke medisiner, og nå har eg ikke lov å amme før på torsdag! Er helt forjævlig å måtte bare kaste vekk all melken som eg klarer å pumpe ut, og nå er eg så rett at jentungen kommer til å velge vekk puppen etter 4 dager uten
Eg er fortsatt hoven og har utslett, ser helt forferdelig ut, minner litt om ballongdyr x) men eg er da veldig glad for at ikke var noe smittefarlig sånn at småen blir da iallfall ikke syk
Uff, eg måtte bare få det ut!
Eg er fortsatt hoven og har utslett, ser helt forferdelig ut, minner litt om ballongdyr x) men eg er da veldig glad for at ikke var noe smittefarlig sånn at småen blir da iallfall ikke syk
Uff, eg måtte bare få det ut!