Legevakt besøk

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
på torsdag begynte kjempe kløe i huden over hele kroppen, tenkte ikke mer på det før på fredag, da begynte eg å få utslett over alt også, på lørdag hadde eg klødd så fælt at eg var dekket i sår. Søndag ble utslettet verre og hele ansiktet hovnet opp, spesielt øyelokkene. Så da ble det en hasttur til legevakten. Det var da allergi eg hadde fått (vet ikke hva det var som årsaket det) eg fikk adrenalin sprøyte og sterke medisiner, og nå har eg ikke lov å amme før på torsdag! Er helt forjævlig å måtte bare kaste vekk all melken som eg klarer å pumpe ut, og nå er eg så rett at jentungen kommer til å velge vekk puppen etter 4 dager uten :(
Eg er fortsatt hoven og har utslett, ser helt forferdelig ut, minner litt om ballongdyr x) men eg er da veldig glad for at ikke var noe smittefarlig sånn at småen blir da iallfall ikke syk :)
Uff, eg måtte bare få det ut!

Så ekkelt, spesielt det at du ikke vet hva du er allergisk mot :o får håpe du slipper det igjen ja, og dumt med melk du må kaste. Lykke til med amminga :) får håpe det ikke blir noen problemer.

Huff! Hørtes ikke greit ut! Fant du ut hva som utløste reaksjonen?
Forstår det er kjipt med melken og ammingen... Krysser fingrene for at det går fint!

Huff. Håper du finner ut hva det kan ha vært du reagerte på.. kjedelig med melken men vi krysser fingrene for at det går fint med amming etterpå;)

Uff :( aner de ikke hva det kan ha vert heller? :( skummelt å ikke vite da :(

Godt det ikke smitter ja , å håper ammingen går fint likevel :)

Hadde et par tre dager hvor lille kun fikk flaske (hadde så såre brystvorter at det var blod når jeg prøvde å pumpe) - var også ganske redd for at han ikke skulle ville ta puppen, men gikk veldig greit. Han virket veldig glad for å ha fått den tilbake :)

Huff så ekkelt og skummelt søte du!:)

Håpe det går helt over snart.

Lykke til med pumping og amming. <3

Takk alle sammen, dere er så snille :) skal vist på spesialist avdeling på Haukeland så fort så mulig for å se hva som årsaket det, ble verre igjen i går kveld og tunga begynte å hovne opp i dag tidlig, så da blir det endå en adrenalin sprøyte i dag, forhåpentlig vis treng eg ikke mer medisiner en det eg har fått.
Flaske matingen går Ok, hun er ganske bestemt på ka hun vil ha så når hun vil ha pupp er det vanskelig å roe hun ned.

Takk alle sammen, dere er så snille :) skal vist på spesialist avdeling på Haukeland så fort så mulig for å se hva som årsaket det, ble verre igjen i går kveld og tunga begynte å hovne opp i dag tidlig, så da blir det endå en adrenalin sprøyte i dag, forhåpentlig vis treng eg ikke mer medisiner en det eg har fått.
Flaske matingen går Ok, hun er ganske bestemt på ka hun vil ha så når hun vil ha pupp er det vanskelig å roe hun ned.
Nei uff :( stakars deg :( håper du får time kjapt da :(

Nei uff :( stakars deg :( håper du får time kjapt da :(
Får satse på at eg får komme til kjapt, i og med at vi ikke aner hva det er, de kan jo ikke fortsette å bare gi meg adrenalin sprøyte om og om igjen :P

Får satse på at eg får komme til kjapt, i og med at vi ikke aner hva det er, de kan jo ikke fortsette å bare gi meg adrenalin sprøyte om og om igjen :P
Nei virkelig ikke :o å du nå jo kunne leve å :( de sa ikke hva det Evt kunne være heller? Om det er noe du har spist eller en såpe eller noe ?

Nei virkelig ikke :o å du nå jo kunne leve å :( de sa ikke hva det Evt kunne være heller? Om det er noe du har spist eller en såpe eller noe ?
Jo de sa at i og med at det er på hodet og kroppen, til og med inne i ørene, så må det være noe eg har spist eller vaskepulver eller såpe/sjampo. Men har ikke endret noe såpe og har alltid brukt blenda sensitiv og nautral i vaskemaskinen. Legen sa da at det kan være en liten mulighet for at støv allergien min har plutselig blitt veldig sensitiv. Men håper virkelig det ikke er det, for det er jo støv over alt :/

Last edited:
Jo de sa at til og med at det er på hodet og kroppen, til og med inne i ørene, så må det være noe eg har spist eller vaskepulver eller såpe/sjampo. Men har ikke endret noe såpe og har alltid brukt blenda sensitiv og nautral i vaskemaskinen. Legen sa da at det kan være en liten mulighet for at støv allergien min har plutselig blitt veldig sensitiv. Men håper virkelig det ikke er det, for det er jo støv over alt :/
Oj :o nei det får en virkelig ikke håpe :o

uff, så trasig å lese om!
God bedring, håper de snart finner ut hva som forårsaker det, og at ammingen går seg til igjen når medisinene er ute av kroppen :)

Back
Topp