Legetur

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Hvert hos legen siden jeg får slike ekstreme svimmelhetsturer bare jeg snur på hodet når jeg ligger i senga. Legen tok blodtrykk og deretter en skikkelig ekkel test på benken. Fikk konstatert krystallsyke ;o har også tatt blodprøver for å sjekke jernlager osv ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Skulle stå vært hos legen, for en skrivefeil. Får ikke redigert via mobil ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hvert hos legen siden jeg får slike ekstreme svimmelhetsturer bare jeg snur på hodet når jeg ligger i senga. Legen tok blodtrykk og deretter en skikkelig ekkel test på benken. Fikk konstatert krystallsyke ;o har også tatt blodprøver for å sjekke jernlager osv ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Oi! Hva er det da? Er det svangerskapsrelatert eller er det noe du har vært plaget av lenge? God bedring! Håper det gir seg snart:)
 
Skulle stå vært hos legen, for en skrivefeil. Får ikke redigert via mobil ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det går an å redigere via mobil. Trykk på innlegget ditt, så kommer det opp en blyant i høyre hjørne. Der kan du redigere:) Jeg tok feil en dag og quota mitt eget innlegg istedenfor å redigere det..jaja:p
 
Oi! Hva er det da? Er det svangerskapsrelatert eller er det noe du har vært plaget av lenge? God bedring! Håper det gir seg snart:)

Det er slik at krystallene i balanseorganet inne i øret har løsnet fra der de skal sitte, så nå flyter de rundt og gjør meg svimmel ;o Det er ikke svangerskapsrelatert, bare tilfeldigvis brøt ut rett etter positiv graviditetstest ;p Så har heller ikke vært plaget lenge, bare noen dager (flink å gå til legen raskt for en gangs skyld) ;) Må gjøre noen "falløvelser" i senga, slik at jeg blir svimmel, også skal jeg gjøre det mange ganger i håp om å få krystallene på plass igjen. Om det ikke fungerer må lege/fysioterapaut vri og vende på meg for å hjelpe det tilbake ;o

Testen på benken var slik at jeg skulle sitte såppas at når jeg falt bakover skulle hodet havne utenfor benken, så han vred hodet mitt litt til siden og la meg bakover skikkelig raskt, og slik skulle jeg ligge i 30 min mens han stirret inn i øynene mine for å se om de virret/vibrerte/krysset osv.. Det var skikkelig ekkelt, og jeg ble megasvimmel av det ! ;o
 
Det går an å redigere via mobil. Trykk på innlegget ditt, så kommer det opp en blyant i høyre hjørne. Der kan du redigere:) Jeg tok feil en dag og quota mitt eget innlegg istedenfor å redigere det..jaja:p

Ja, jeg vet det vanligvis går an, men det sto bare "finner ikke innlegget" selv om det var der... er noe rart som skjer av og til ;p
 
Jeg kjenner noen som hadde krystallsyke. Mener å huske at hun hadde det... Men ble kvitt det, uten at jeg husker hvordan. Håper øvelsene vil fungere for deg raskt. Er jo ikke noe godt å gå med dette oppå gravidsymtomer...
 
Jeg kjenner noen som hadde krystallsyke. Mener å huske at hun hadde det... Men ble kvitt det, uten at jeg husker hvordan. Håper øvelsene vil fungere for deg raskt. Er jo ikke noe godt å gå med dette oppå gravidsymtomer...

Ja, håper også det fungerer raskt. Er jo veldig sliten og trett fra før av, av graviditeten, så det er ikke noe godt å være svimmel med hodepiner attpåtil ;/
 
God bedring Cachee!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde det en gang for mange år siden, og det var veldig ubehagelig! Husker jeg "tryna" sittende i senga ;)

Fikk samboeren til å gjøre Epleys manøver på meg til det forsvant. Jeg hadde verken tid eller tålmodighet til å vente på at det skulle gå over av seg selv ;) God bedring og lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde det en gang for mange år siden, og det var veldig ubehagelig! Husker jeg "tryna" sittende i senga ;)

Fikk samboeren til å gjøre Epleys manøver på meg til det forsvant. Jeg hadde verken tid eller tålmodighet til å vente på at det skulle gå over av seg selv ;) God bedring og lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ;p Kommer nok til å gjøre det jeg kan for å få det raskere vekk :) Takk! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp