Legetinme

rosarose

Gift med forumet
Skal til legen i morgen, og er så spent på om eg får høyre hjertelyd eller må vente til eg skal til jordmor...[:D]

Alle legene jeg har hørt om har prøvd å finne hjertelyden!
Skal til legen på fredag, og jeg gleder meg masse til å høre hjertet for første gang[:)]

Var på første legetime i går. Hun prøvde ikke å sjekke hjertelyden...

Var på første legetime idag,og han prøvde ikke å leite etter hjertelyden!! men tok derimot Gu...er det vanlig? Har nemlig ikke gjort det med mine to andre barn..

Fekk høyre hjertelyden når ej va til jordmor første gång... men då va ej ca 15 veke på vej!
det e kje alti dej lejta ette hjertelyden første gongen en e der sa ho...

Jeg var hos legen forrige uke (i Dk) og han lyttet ikke etter hjertelyden. Nå er jeg ikke så langt på vei heller da, så jeg vet ikke om det er vanlig så tidlig. Men han gjorde en gynekologisk undersøkelse - og sa at det var praksis på alle førstegangsbesøk hos lege ved svangerskap . Han sa jeg hadde en veldig fin livmor - første gangen jeg har fått det komplimentet[:D].

KariAlana!
Er spent på å høre hvordan det gikk med deg hos legen!!!

ORIGINAL: Lehcar

KariAlana!

signerer Lehcar her

ORIGINAL: Lehcar

KariAlana!

Å det gjekk kjempe fint, legen fant hjertelyden med ein gang!![:)][:)]
Det var litt spesiell følelse å få høyre den, akkurat som eg har fått eit litt meir forhold til den som er inni magen..

Jeg var til første kontroll på 11+6:) Legen hørte ikke etter hjertelyden. Egentlig gjorde han ikke noe særlig... Tok blodprøver, sjekket urinen og sa at det var bra jeg var i fin form. Ser frem til å gå til jordmor som forhåpentligvis vil ta seg bedre tid til å prate om hva som skjer der inne, og med meg osv. Hadde time til celleprøve hos en privat gyn, hun tok UL på mandag og alt var i skjønneste orden[:D]! Sprøtt å se den lille sprell-loppa veive med armer og bein... Dette er herlig!!

Jeg har vært hos legen noen ganger, men han har alltid sett barnet på Ultralyd, der slår hjertet :) Du kan jo bare spørre om hun kan prøve å finne hjertelyden. Tror barnet må opp over skambenet før de kan høre noe ....men det skader jo aldri å spørre legene [:)]

Back
Topp