Når man tar UL så tidlig som 6+4. Gjøres den vaginalt da? Jeg har høy bmi så ser ikke for meg at de kommer til å se noe via magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tas alltid vaginalt så tidlig, jaNår man tar UL så tidlig som 6+4. Gjøres den vaginalt da? Jeg har høy bmi så ser ikke for meg at de kommer til å se noe via magen
Det er sånn jeg føler det også haha. Har legetime på morningen og (privat) UL klokken 14 samme dag. Etter det siden det er uke 8 så er jeg liksom ok med å begynne og fortelle deg til folk jeg møter påNå er det under ei uke til jeg skal på ul hos MedicusHar ikke føltes helt virkelig at jeg skal være gravid enda, men regner med det blir det da. Og to dager etter har jeg time hos lege så da er jeg vel i gang på ordentlig
![]()
Da må det være lov å begynne å fortelle det jaDet er sånn jeg føler det også haha. Har legetime på morningen og (privat) UL klokken 14 samme dag. Etter det siden det er uke 8 så er jeg liksom ok med å begynne og fortelle deg til folk jeg møter på![]()

Hvor lenge vil du vente før du forteller det til andre?Da må det være lov å begynne å fortelle det jaJeg er vel i uke 6 omtrent nå og er gammel (dvs 43) og har ikke hatt kjæreste på maaange år, så ingen tror vel jeg kan være gravid uansett så da får de bare tro jeg er feit en stund til
![]()

Aner ikke, men skal på Kaizers-konsert med en hel gjeng 8. august, så må vel kanskje forklare hvorfor jeg ikke blir med på ølspleisingaHvor lenge vil du vente før du forteller det til andre?

Åh, noen grunn til at du skal ha det? Liksom, siden det ble avvist og o.o Slemt å avvise hvis det er en indikasjon på evt helserisiko o.oJeg har bestilt både jordmortime og legetime, legen henviste til ekstra tidlig ul på lokalsykehuset. Men fikk avslag, dermed har jordmor henvist til nabosykehuset i håp om å få ul i mellom uke 6 og 8.
Da blir det enten å si det eller sånn... si man går på antibiotika eller noe sånt noe da. Ellers kan ikke jeg drikke på noen dager etter å ha gitt blod, for det tar sånn 4 timer med alkohol før det smeller i hodet mittAner ikke, men skal på Kaizers-konsert med en hel gjeng 8. august, så må vel kanskje forklare hvorfor jeg ikke blir med på ølspleisinga![]()

Nesten så jeg skulle blitt blodgiver bare for å hatt den unnskyldningaDa blir det enten å si det eller sånn... si man går på antibiotika eller noe sånt noe da. Ellers kan ikke jeg drikke på noen dager etter å ha gitt blod, for det tar sånn 4 timer med alkohol før det smeller i hodet mitt![]()
Sykehuset sa de avviser alle forespørsler om ekstra tidlig, med mindre man har blødninger eller smerter som krever en sjekk.Åh, noen grunn til at du skal ha det? Liksom, siden det ble avvist og o.o Slemt å avvise hvis det er en indikasjon på evt helserisiko o.o
Merkelig mange har jo gode grunner til å måtte få tidlig..Sykehuset sa de avviser alle forespørsler om ekstra tidlig, med mindre man har blødninger eller smerter som krever en sjekk.

Nice!Fått innkalling til de offentlige ultralydene, 12+1 og 18+4![]()
Ja, deilig å ha på plass! Fødeplass har jeg og! Så rart å tenke på, føles som en evighet tilNice!

Sånt trenger jeg heldigvis ikke tenke på herJa, deilig å ha på plass! Fødeplass har jeg og! Så rart å tenke på, føles som en evighet til![]()
men skal ringe helsestasjonen på mandag sånn at jeg kan bli henvist til UL osvHer stod det i lokalavisa at alle som søkte etter uke 12 eller noe fikk avslag, for var helt fullt på et tidspunktSånt trenger jeg heldigvis ikke tenke på hermen skal ringe helsestasjonen på mandag sånn at jeg kan bli henvist til UL osv
Men tror det er bedre nå altså. Veldig kjekt å ha på plass, her i oslo-området er det rift om de "beste" plassene 

Det er jo litt teit.Her stod det i lokalavisa at alle som søkte etter uke 12 eller noe fikk avslag, for var helt fullt på et tidspunktMen tror det er bedre nå altså. Veldig kjekt å ha på plass, her i oslo-området er det rift om de "beste" plassene
Spennende med henvisning til UL på deg også snart![]()