Legetime

Rillrall

Betatt av forumet
Har fått bestillt time til første legetime den 21.mars. Er da 12+3.. noen som allerede har vært, hvor langt var du da?

Jeg har fått legetime 19. mars, er da 12+1. Var hos legen allerede i uke 4+1 på grunn av avklaringer rundt bruk av faste medisiner, så da satt legen opp time til første kontroll samtidig :)

Skal samme dag som deg, den 21. mars. Virker så lenge til..

Jeg har vært hos legen, men det var for å få han til å henvise meg til TUL. Skal til legen om en uke[emoji4] da er det for blodprøver og urinprøve [emoji4]

Jeg var der forrige uke, 7+1.
Skal tilbake i uke 11 for å ta standardblodprøvene

Jeg skal til legen 8 mars. Usikker på om jeg skal gå til jordmor i tillegg, eller bare ta kontrollene hos fastlegen :confused013

Jeg har ikke bestillt time enda :P Men jeg kommer til og bestille time hos jordmor da jeg har en lege som aldri er tilstede..

Jeg har vært siden hun dama som svarer på telefonen rotet, da var jeg husker ikke, uansett fikk jeg lab-lapp med meg, så jeg var innom en dag i forrige uke og tok blodprøvene (9+0), og skal til legen neste uke (11+0). Ringte faktisk og bestilte jm-time den dagen jeg tok blodprøvene og det fikk jeg 31.mars, så over 1 mnd ventetid, og da bare tok jeg den, selv om det blir bare 3 uker etter legetimen. Da er jeg inne i systemet begge steder, så får vi se etterpå det. I følge offisielle retningslinjer skal man ikke ha så mange kontroller tidlig, men heldigvis får du så mange du vil, sånn ca :)

Hadde legetime da jeg var 3+1, var på tul i dag 6+1 og har legetime igjen på mandag.

Fikk beskjed av min lege at det var ikke nødvendig å komme før etter uke 12[emoji86]

Jeg hadde bestilt første kontroll til uke 13 da hun på telefon hos legekontoret sa at de ikke pleide å ha noe før. Men i en bisetning i en tlfsamtale med fastlegen (ang noe annet) ble d nevnt at jeg var gravid, å da ville han at jeg skulle komme på en kontroll med lege før kontroll hos jordmor, og at dette egentlig var fast prosedyre. Så jeg var der i dag og er 8+1[emoji846]

Har første kontroll hos legen når jeg er 12+1, 27.mars[emoji4] Fikk beskjed om at blodprøvene ikke skal taes før uke 12..[emoji4]

Har vært hos legen allerede, men det var pga. sykemelding :)
Har time hos JM denne uken, da er jeg 7+2

Jeg var hos jordmor i uke 6 for at jeg skulle komme inn i systemet. Og så har jeg rent ned legen med plager etter det *knis*. Skal ta blodprøvene i uke 14 fordi jeg var hos JM så tidlig! Det var jo egentlig bare en liten prat, men det var veldig fint! Hu søkte fødeplass og OUL, men jeg har ikke hørt noe enda (selv om det er 4 uker siden...)

Har vært hos legen 2 ganger, UL 1 gang. Ny time hos legen om 3 uker og ny UL om 5 uker.

Jeg var hos jordmor i uke 6 for at jeg skulle komme inn i systemet. Og så har jeg rent ned legen med plager etter det *knis*. Skal ta blodprøvene i uke 14 fordi jeg var hos JM så tidlig! Det var jo egentlig bare en liten prat, men det var veldig fint! Hu søkte fødeplass og OUL, men jeg har ikke hørt noe enda (selv om det er 4 uker siden...)

Oj, det tok da lang tid? Min lege søkte fødeplass 23. februar og jeg fikk brev i posten allerede 1. mars med info om fødeplass og oul

Back
Topp