Legetime

jente 92

Elsker forumet
Har vært hos legen nå, og han henviste meg til TUL uten problemer. Ble så lettet, for var veldig nervøs før timen[emoji28] henvisningen går elektronisk så de har den hos gynekologen allerede, så han sa jeg kunne ringe bort senere idag for å høre om når de har time til meg. Kanskje jeg kan få denne uken allerede :) i følge legen så er jeg 7+3, men han bruker det gamle hjulet:P vet jeg er 6+3..

Er det noen her som har vært på UL i løpet av uke 6? Og kan si hvordan det var? :)

Så deilig når det man grur seg for ikke er noe å grue seg for :)
Husker ikke hvem, men ei la ut bilde fra tul i uke 6 her i går? Sjekk i våre bilder - ultralyd

Har vært hos legen nå, og han henviste meg til TUL uten problemer. Ble så lettet, for var veldig nervøs før timen[emoji28] henvisningen går elektronisk så de har den hos gynekologen allerede, så han sa jeg kunne ringe bort senere idag for å høre om når de har time til meg. Kanskje jeg kan få denne uken allerede :) i følge legen så er jeg 7+3, men han bruker det gamle hjulet:P vet jeg er 6+3..

Er det noen her som har vært på UL i løpet av uke 6? Og kan si hvordan det var? :)
Så greit da, håper du får time raskt.
Sist ble jeg henvist, men fikk beskjed at det ikke ble prioritert og fikk kun innkalling til oul :)

Mener du skal kunne se bankende hjerte da. Sist var jeg i uke 7/8, så ut som en liten Bamsemums med puls :)

Så bankende hjerte og en liten bønne med plommesekk i uke 6+2 tror jeg det var :) kan finne bilde
e82538344125a5db63bbf4737d23204c.jpg

I dag er jeg 5+1, og har skal ringe legen og dele mine bekymringer for SA, og håper hun er barmhjertig og henviser til TUL :rolleyes: Men på appen min står det at jeg er i uke 6. Har jeg da kanskje et bankende hjerte hos lille Frø allerede?

I dag er jeg 5+1, og har skal ringe legen og dele mine bekymringer for SA, og håper hun er barmhjertig og henviser til TUL :rolleyes: Men på appen min står det at jeg er i uke 6. Har jeg da kanskje et bankende hjerte hos lille Frø allerede?
Ville nok ikke forventet å se et hjerte banke 5+1, men det er mellom nå og uke 6 at hjertet begynner. Har etter å ha lest litt på babyverden og generelt på nett skjønt at å se hjerte når man er 5+1 er god ønsketenking, men noen er jo heldige :)

Back
Topp