Legetime

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva med første legetime?

Jeg synes tida går så sakte og tenker mye på alt som kan gå galt (hadde SA I sept.) så bestille time da jeg er 6+6. Hva med dere?

Fikk legetime i uke 9 her :)

Jeg har et annet ærend hos legen i neste uke, da skal jeg hvertfall få bekreftet graviditeten samtidig :)

Tenkte jeg skulle vente til uke 12 ca. Hva er vanlig da? Var i uke 12 sist også :p

Eg bestille nok time hos lege itte tul :) so då blir da ca rondt 8-9 veke :) trur eg va i veke 5-6 sist, grunna SA rett før.. so hadde tul i veke 7 då!:)

Jeg skal allerede denne uka, pga ekstra oppfølging. Det blir bare blodprøver.

Tenkte å bestille i uke 8. Er vel ikke mye å se/høre før det har gått en stund :)

Ringer jm til tirsdag tenker jeg. Gidder ikke lege enda...

Jeg ringer legen på mandag så da blir det nok time til uken. Nye blodprøver osv.

Jeg skal bestille time hos jordmor i uke 8-9 regner jeg med. Legen min har en vikar som jeg ikke har så lyst å gå til. Her kan vi velge hvor vi tar svangerskapskontrollene

Jeg har i uke 5+6, grunnet exu sist for å se om spira sitter der den skal :)

Jeg skal 16. Januar, men det er egentlig mest for å følge opp jernprøver :) Uka før skal jeg på ul da :)

Skal til legen før uke 7 for å få henvisning til tidlig ul pga risikosvangerskap og senabort for bare få måneder siden. Må sjekke tidlig at alt er som det skal.

Jeg har bestilt time i uke 6+4, 15.2. De ville helst ikke ha meg inn før i uke 12.
Men vi skal ha ekstra oppfølging på sykehuset, så jeg ville henvises og komme i gang.

ringer jordmor til uka tenker jeg, trenger litt tid til å faktisk forstå at jeg er gravid også :p

Jeg var innom legen, men det var fordi sønnen min var syk. Så da fikk jeg sagt noe om meg og. Skal tilbake igjen til uken :)

Back
Topp