Legetime

Tuuusen takk for infoen :) føler meg litt "grønn" så er så utrolig takknemlig for dette flotte forumet, får svar på det meste :D

Her har tilogmed jeg nå lært noe nytt, så elsker dette forumet selv :)
Har så forståelse for at du føler deg slik, og derfor er det så godt at man kan iallefall få noen svar her inne, mens man venter hihi :) <3
 
:) det er sikkert litt ulik praksis fra sted til sted. Jeg analyserer disse prøvene på jobb og vi sjekker termin og ber om ny prøve (skrives i svarteksten) hvis prøven er tatt før uke 12.

Helt sykt, vi har ikke fått noen slik tilbakemelding fra lab på Kongsberg og drammen , men nå er vi flinke til å ta de så tett opptil uke 12 som mulig da.. så mulig det kan være det ? Uansett, det er jo viktig og ny info vi bør ta med oss , så tusen takk ;)
 
Helt sykt, vi har ikke fått noen slik tilbakemelding fra lab på Kongsberg og drammen , men nå er vi flinke til å ta de så tett opptil uke 12 som mulig da.. så mulig det kan være det ? Uansett, det er jo viktig og ny info vi bør ta med oss , så tusen takk ;)
Bare hyggelig:) men neida som sagt kan det godt være litt ulik praksis her! Du får undersøke det:)
 
Fikk også beskjed om ingenting før uke 12. Ble noe tatt før det så ble det kun sendt i retur sa hun på legekontoret mitt.
 
Hei!
Har bestilt meg time til legen men fikk ikke time før 14 desember. Er på en måte førstegangsgravid, har hatt en SA før men da hadde jeg bare vist om graviditeten i en uke(vi regna ut at jeg var rundt 6 uker da).
Burde jeg ringe på nytt og høre om en time tidligere? Regner med at de ikke gjør så mye før 8 uker uansett?
De er ofte de ikke gjør så mye. Personlig synes jeg det var fint med en legetime tidligere med min første. Da bekreftet de graviditeten, tok HCG og hun sjekket faktisk med ultralyd ogsp (det er ikke vanlig at de gjør det). Men best var å få litt broskjyrer og info om det. Denne gangen har jeg første time i uke 12. Kjenn etter det du selv ønsker.
 
Back
Topp