Legetime

Karinalinami

April 2013s jentemamma!
Fant nettopp ut at jeg er gravid igjen, termin 2 juli. Har fått to uker før tiden med de to andre så kommer nok til å være aktiv her inne med dere :)

Hvor tidlig bestiller dere time hos legen? Jeg hadde blæremola svangerskap sist, så regner med jeg får tettere oppfølging med ultralyd denne gang.

Gratulerer med baby på vei!

Jeg har første legetime i uke 10 :)

Gratulerer! Har time til UL uke ni :)

Gratulerer :)
Har ikke bestilt legetime enda, men har ikke noen tidligere erfaringer som tilsier at jeg bør dra tidligere til legen heller. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bestilt snarest mulig for å få kommet inn i systemet ;)

Har vært hos legen to ganger allerede, først i uke 6 for å få henvisning til ul (som blir i uke 9), og nå i dag (uke 8) for å få sykemelding.. Neste gang blir i uke 12 hvor vi skal fylle ut skjemaer og ta blodprøver osv, det beregner han visst en dobbelttime til sa han i dag :)

Jeg har høyrisiko svangerskap, så jeg har allerede vært hos legen (5+3) og skal til legen igjen 6+7, og så blir jeg innkalt til kontroll på Rikshospitalet i uke 8 =) så blir det kontroll på sykehuset ca.1 gang i mnd!

Back
Topp