Legetime?

ma82

Blir kjent med forumet
Lurer litt på når jeg skal bestille legetime. Forrige svangerskap venter jeg til ca uke 12, jeg var da sikker på eggløsning og følte meg veldig rolig med alt. Nå kom graviditeten litt overraskende på oss, var veldig ønsket, men jeg fant ut at jeg var gravid akkurat da vi bestemte oss for å begynne å prøve. Litt usikker på når jeg ble gravid..derfor litt urolig. Men legen får vel ikke gjort noe fra eller til.. ?! Sååå tidlig er det vel ikke noe vits med ul? Når har dere tenkt til å dra til første kontroll?

Ca uke 10 tenker jeg. Om du er veldig usikker får du gjerne en tidlig UL, men det spørs vell om det er uker eller dager det er snakk om?

Jeg har en legitime i uke 6, som jeg bestilt før jeg fant ut at jeg er gravid. Så tenkte å si det til henne da og få time til første kontroll:)
I de to tidligere svangerskapene mine tror jeg første kontroll var rundt uke 10-11, men du kan jo ta en telefon til legen å høre hva de sier.

Jeg skal ta hcg prøve i morgen. Er den bra, blir det tidlig ul mellom uke 6 og 7 på ivf avdelingen. Svangeskapskontroll bestiller jeg ikke før uke 12/13... Men må til legen for å få henvisning til fysio før den tid :(

Jeg skal i uke 13 :)

Jordmor i uke 12. Allerede pratet med henne:-)

Jeg skal til legen i morgen. En time jeg hadde bestilt for en mnd siden. Skal høre om å få målt hcg og mulighet til å bli henvist til gyn for tidlig ul. Ble oppdaget en muskelknute i livmor ved utskrapning som de hadde lyst til å holde øye med ved neste graviditet.

Back
Topp