Legetime

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Når skal men egentlig bestille time til legen? Syns jeg var så snar med di andre 3.
 
Jeg har ikke bestilt noe ennå. Jordmor er på ferie, så jeg håper jeg får en time hos henne når hun er tilbake.
Er 6+0 i dag.
 
De pleier å ha første kontroll mellom uke 8 og 11 :) dette pga blodprøvene som skal tas :). Jeg skal dit når jeg er 7+4 fordi legen min tar ferie :)
 
Jeg var på en "veiledningstime" med min lege da jeg var 5+3. Snakket om hva som skal skje framover, satt opp kontroller osv. Dette var veldig beroligende for meg da jeg er førstegangs og har ikke peiling på dette :) Så første time med lege blir når jeg er 12 uker og til jordmor i uke 14.

Ble henvist til tidlig UL i uke 10 fordi vi var litt uenig om når befrukningen fant sted, men det et helt greit for meg :)
 
Jeg skal ha første svangerskapskontroll hos jordmor neste fredag. Da er jeg 9+3 :)

De hadde egentlig helt fullt frem til uti august pga ferieavvikling osv i 3 uker da jordmor er borte fra jobb! Da hadde jeg vært i uke 13. Gråt meg bokstavelig talt til en time neste uke etter mye om og men. Kjenner at jeg blir litt følsom oppi dette her. Er ikke mye som skal til før det "renner over".
Vente til rundt uke 13 med aller første barnet. Jeg kan jo INGENTING om dette her. Herremin. Ønsker informasjon og noen jeg kan stille alle mine tusen spørsmål til. Man har jo internett, men det kan liksom ikke være meninga at man skal måtte søke opp alt selv heller :)
 
Bestilte time 15 juli :) da er jeg etter menstermin å regne 10+6 .
 
Nytt i år (evt i fjor også) er at blodprøver skal tas etter uke 12...
 
Har vært hos legen. Var der når jeg var 7+6. Skal ta blodprøve i morgen,da er jeg 8+3.
 
Jeg skal på min første svangerskapskontroll hos jordmor på fredag. :) Er veldig spent. Håper vi kan prøve å høre hjerteslagene til de små <3 Og at det fremdeles er 2 der.... (9+0) i dag :)