legetime?

Frøbel

Glad i forumet
Dette er altså min nr 3 - men, har jo gullfiskhukommelse! Bestiller dere time hos lege med en gang dere får positiv test? Har ikke lyst å stresse for mye. Sist bestilte jeg rett etter, men endte i SA og måtte avbestille før jeg kom så langt...har lyst å vente litt. Men når bør man dra til legen for sjekk? Er i kjempefin form! :)

Fikk beskjed om at det ikke var vits før uke 12, for før det kunne de ikke ta blodprøver. Men kunne gjerne komme for en samtale før da:)

hmm, sist ringte jeg og sa jeg var ca 6 uker, og hun satte meg opp uten spørsmål.... tror jeg tok blodprøver tidligere med de andre. Sjekke urinprøve og jern og sånn... mener jeg fikk hos jordmor i uke 12. Må lete frem de gamle svangerskapsbøkene mine ;)

hmm, sist ringte jeg og sa jeg var ca 6 uker, og hun satte meg opp uten spørsmål.... tror jeg tok blodprøver tidligere med de andre. Sjekke urinprøve og jern og sånn... mener jeg fikk hos jordmor i uke 12. Må lete frem de gamle svangerskapsbøkene mine ;)
Ja, tror jeg og tok blodprøver før uke 12 sist:p men nå sa iallfall både jm og lege det samme, uavhengig av hverandre. Har alt hatt en samtale med lege ang. litt forskjellig i forbindelse med svangerskapet, men ikke som en kontroll:)

Jeg har ringt... fikk time den 9 april. Er nesten 9 uker da :)

Vanlig svangerskapskontroll er ca uke 12 nå, men hvis du vil ha time før, så får du jo det :) Jeg har allerede hatt, men vi satt opp svangerskapskontrollen til uke 12 :)

Ivf avdelingen sa jeg bare skulle ta kontakt med legen fra neste uke-da er jeg 8 uker.fasiten er vel mellom 8-12 uker.

Jeg har vært på time allerede, men det var for å få henvisning til tidlig UL. Fastlegen ba meg komme tilbake mellom uke 10 og 12, for å fylle ut helsekort og sånn :)

Skal til både lege og jordmor i morgen, fastlegen ville ha meg inn når jeg ble gravid igjen etter at jeg har mistet tidligere, og jordmoren mente det var greit med tett oppfølging! :) mister jeg igjen er jeg under hibituell abort, og får utredning. Håper virkelig jeg slipper det!

Skal til både lege og jordmor i morgen, fastlegen ville ha meg inn når jeg ble gravid igjen etter at jeg har mistet tidligere, og jordmoren mente det var greit med tett oppfølging! :) mister jeg igjen er jeg under hibituell abort, og får utredning. Håper virkelig jeg slipper det!

Jeg hadde allerede fått time til utredning pga 3 sa (habituell ab), men nå ble plutselig timen gjort om til en ul... ;)

Denne gangen skal spirene våre sitte GODT fast heeeele veien til november!!! ;D

Jeg hadde allerede fått time til utredning pga 3 sa (habituell ab), men nå ble plutselig timen gjort om til en ul... ;)

Denne gangen skal spirene våre sitte GODT fast heeeele veien til november!!! ;D

Så godt å høre!
Jeg krysser fingrene for oss begge! Jeg er nervevtak pga lite symtomer! ; (

Back
Topp