Legetime?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Når dro du til legen for første gang?

Ringte du med en gang eller ventet du litt?

Jeg ringte samme dag men fikk time to uker etter.
Jeg har fri fra jobb hver tirsdag så jeg ville ha det en tirsdag så det ikke skulle bli no spm :P

Syntes det er helt greit, stresser ikke så veldig enda :)

Jeg venter til uke 11, men har ringt og fått sendt henvisning til tidlig ultralyd som jeg skal ha når jeg er i uke 7 :) hvis det ikke er noe spesielt er det vel vanlig å ha første kontroll etter uke 10 en gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har legitime 25. Juni:) då er eg 8+ 5 veker på vei:) har også gjort avtale om tidlig ultralyd 14 juli:)

Skal neste fredag for å få resept på albyl e og klexane. Ellers hadde jeg ventet til uke 11-12

Har tidlig ul 23 juni og legetime 25 juni

Tar kontakt med lege etter ul i uke 7 og alt ser bra ut. Regner med å få en time etter uke 12.

-iPhone appen-

Når dro du til legen for første gang?

Ringte du med en gang eller ventet du litt?

Jeg ringte samme dag men fikk time to uker etter.
Jeg har fri fra jobb hver tirsdag så jeg ville ha det en tirsdag så det ikke skulle bli no spm :p

Syntes det er helt greit, stresser ikke så veldig enda :)
Spør arbeidsgiveren din seriøst om sånne ting? Det gjør ikke min, sier bare ifra at jeg blir borte på grunn av legetime å får en bekreftelse så er det i orden

nei de kommer garantert ikke til å spørre :P er bare jeg som overtenker alt mulig hele tiden. Er bare litt nervøs for å fortelle det til sjefen min :) så ville liksom ikke at de skulle få snusen i noe før jeg er 100% sikker.

Jeg var tidlig på'n de 2 første svangerskapene. Tar det litt mer kuli nå tror jeg.

Back
Topp