Legetime

Lycke<3

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Septembermødre <3
I dag har jeg vært hos legen, hadde egentlig time for noe annet, men fikk nevnt at jeg var gravid.

En rask undersøkelse hvor hun sjekket livmor, hun trodde jeg var 8-9 uker, men jeg mener 6 uker...

Så nå er henvisning sendt for tidlig UL og vi har satt opp ny time for å lage helsekort om 3 uker, og enda en time om 6 uker for å ta diverse blodprøver, siden jeg er Rh-.

Blir spennende med ul da. Jeg og har bestilt det idag:) Så håper tiden går fort frem til midten av juni...

I dag har jeg vært hos legen, hadde egentlig time for noe annet, men fikk nevnt at jeg var gravid.

En rask undersøkelse hvor hun sjekket livmor, hun trodde jeg var 8-9 uker, men jeg mener 6 uker...

Så nå er henvisning sendt for tidlig UL og vi har satt opp ny time for å lage helsekort om 3 uker, og enda en time om 6 uker for å ta diverse blodprøver, siden jeg er Rh-.

Var hos legen på akkurat det samme idag jeg også:) håper det ikke tar så alt for lang tid før jeg får svar fra henvisningen altså.er det noe jeg ikke er flink på,så er det å vente:p:D haha.

Back
Topp