Legetime...

Suseguri:)

Januar2015❤
Januarskatter 2015
Var hos legen idag, for andre ting en graviditet. Men tok jo selvfølgelig opp det også. Kan kun ta opp en problemstilling hos legen min skjønner du,så fikk ny time på fredag... Sa at jeg var veldig bekymret for SA siden jeg har hatt det ett par ganger på ganske kort tid. På fredag skal jeg ta gyn.test,prøver for bakterier å sånn. Det jeg lurer på er om det er vanlig at legen sjekker oppi der? Var på sykehuset hos gynekolog sist svangerskap. Så syns det bare var litt rart jeg skulle det hos han. Dumt spm sikkert. Men spør fordet jeg,ellers får jeg jo ikke noe svar:p:D

har aldri blitt sjekket oppi der under svangerskapet forrige gang. trodde ikke man skulle klå for mye der jeg når man var gravid.
eneste jeg har blitt sjekket er etter sa

har aldri blitt sjekket oppi der under svangerskapet forrige gang. trodde ikke man skulle klå for mye der jeg når man var gravid.
eneste jeg har blitt sjekket er etter sa

Nei trodde ikke man skulle klå noe der selv. Mener å huske jeg så ett innlegg ang det på FS. Veldig kjedelig om det skal skje noe fordi han pirker oppi der. Jeg kan jo si til han at jeg gjerne vil til gynekolog på sykehuset å se hva han mener om det.

Legen min tok kun blodprøve. Så henviste meg videre til sykehuset :)

❤️Januar 2015❤️

Det vil jeg også. Føler seg lissom mye mer trygg av å gjøre det på sykehuset enn på legekontoret. Håper legen er enig med meg:)

Nei trodde ikke man skulle klå noe der selv. Mener å huske jeg så ett innlegg ang det på FS. Veldig kjedelig om det skal skje noe fordi han pirker oppi der. Jeg kan jo si til han at jeg gjerne vil til gynekolog på sykehuset å se hva han mener om det.

Det vil jeg også. Føler seg lissom mye mer trygg av å gjøre det på sykehuset enn på legekontoret. Håper legen er enig med meg:)

Lykke til :)

❤️Januar 2015❤️

Fastlegen kan sjekke, ofte tar de celleprøver i begynnelsen av svangerskapet, i hvertfall om du er over 25. Noen velger å henvise den delen videre, andre tar det selv. Men det er helt normalt ;)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Noen fastleger tar "enkel" GU, som celleprøver og innsetting av spiraler.

Min/e lege/r gjør/gjorde det ved første svangerskapskontroller, mye fordi det har gått 3 og 3+ år siden sist :P

Du kan be om en henvisning til gyn for disse prøvene om du synes det blir litt rart. :)

Fastlegen kan sjekke, ofte tar de celleprøver i begynnelsen av svangerskapet, i hvertfall om du er over 25. Noen velger å henvise den delen videre, andre tar det selv. Men det er helt normalt ;)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Her tok legen celleprøve selv om jeg var under 25, bare for å ha gjort det når hun først skulle nappr ut spiralen :-)

Back
Topp