Legetime

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Hmm. Jeg fikk ikke legetime til første kontroll før i uke 15. Er ikke det veldig seint? :/ Har hørt at det er vanlig å få mellom uke 8-12.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

15 uker er altfor seint, må jo få helsekort og søke om fødested. Det vanlige er mellom uke 10 og 12 tror jeg...

Synes det var veldig merkelig :/ Jeg nevnte også at jeg hadde en del jeg lurte på angående at vi skal reise bort i sommer og at jeg gjerne ville ha time før, men hun avfeide meg totalt.

Hør med jordmor istede kanskje? Hvis hun kan lage helsekortet og sånn? Men det er seint i uke 15, da er det jo snart tid for ul...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, kanskje det lillefrø :-) Vurderte også å ringe tilbake i morgen å kreve time tidligere, og håpe at det er noen litt hyggeligere som er på jobb :P

Syns jo du burde få time før. Hva om du er rhesus negativ...

Jeg er rhesus negativ, og da må jeg til legen å ta blodprøver i uke 12...

Oppdatering: Ringte jordmortjenesten og har fått time allerede neste uke! Fantastisk :-) :-)

Hun syntes forsåvidt også at det var merkelig å få førstegangs kontroll i uke 15 :P

Oppdatering: Ringte jordmortjenesten og har fått time allerede neste uke! Fantastisk :-) :-)

Hun syntes forsåvidt også at det var merkelig å få førstegangs kontroll i uke 15 :P

Så bra!

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor holder jordmortjenesten til?

Syns jo du burde få time før. Hva om du er rhesus negativ...

Jeg er rhesus negativ, og da må jeg til legen å ta blodprøver i uke 12...

Jeg er også Rhesus negativ! Så greit at det er flere av oss her inne:)

Back
Topp