Legetime

Tuppsi

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
I går var første legetime. Urinprøver måtte til dyrking, så får vel svar i løpet av dagen i dag. Legen trudde det var utflod så ingenting skummelt. Tok celleprøve sidan kreftregisteret har purra på meg. Var ikkje mykje tvil frå legen om at livmora har vokst. Fekk tilogmed sjå lille peanøtta på ul ♡ Gøymte seg sånn at eg fekk ikkje høre hjertelyden, men legen såg antydning til hjerte som slo ♡ Kjekt å få fylt ut papir og sendt henvising til ord.ul :-)

Dagen i går og dag var egentlig ganske uggen. Kvalm og uvel. Var på jobb i 25 min før eg kasta opp, så da blei det roleg dag på sofaen for å prøve å roe magen. Håper det er eit resultat av at mini spydde på fredag og ikkje på grunn av graviditeten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagen i går og dag var egentlig ganske uggen. Kvalm og uvel. Var på jobb i 25 min før eg kasta opp, så da blei det roleg dag på sofaen for å prøve å roe magen. Håper det er eit resultat av at mini spydde på fredag og ikkje på grunn av graviditeten.

Oh, i feel u! Skal til legen i dag, pga at jeg er svimmel og kvalm/uvell. Kommer meg ikke på jobb. Jobber på en plass hvor det kreves konsentrasjon og fysisk styrke, så er ikke heelt der jeg bør være for tida.
Får satse på at du slipper unna spyinga, ja. Omgangssyka går vel over alt i disse tider :)

Oh, i feel u! Skal til legen i dag, pga at jeg er svimmel og kvalm/uvell. Kommer meg ikke på jobb. Jobber på en plass hvor det kreves konsentrasjon og fysisk styrke, så er ikke heelt der jeg bør være for tida.
Får satse på at du slipper unna spyinga, ja. Omgangssyka går vel over alt i disse tider :)

Huff ja. Krysser fingrane for deg :-) ja ikkje greit å skulle ha masse møter og ta masse telefoner når magen vrenger seg. Satser på at det blir jobb i morgon, da skal eg uansett til legen med snuppelure.

Så herlig å få se vesle på ul! :)

Var kjempegøy, sjølv om det berre var ein lita peanøtt og masse skugger enda :-P Mest imponert over at ho såg noke på utvendig ul i det heile tatt :-)

Kjempestas! Bare en ting, celleprøve under graviditet er ikke anbefalt. Ikke fordi det er farlig, men celleveksten endrer seg når man er gravid så det er større sjanse for at du får utslag på celleforandringer uten at det trenger å være unormalt. Ta derfor ny celleprøve på 6 ukers kontrollen din etter fødsel :) Hilsen en som har MYE erfaring med celleforandringer :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp