Legetime

Vivv

Elsker forumet
Da har jeg akkurat kommet hjem fra legen, og der fikk jeg hørt hjertelyden, som var akkurat slik den skulle være.
Og så tok han mål av magen, her har den ikke steget siden sist time, noe som var i uke 29, er nå i uke 34. Er ikke dette rart? (Bebisen ligger faktisk i akkurat samme posisjon som sist legebesøk) Og så er jeg gått opp kun 0,5kg. Er dette normalt? Er det ikke nå de små legger på seg mest?

Sleit med å komme meg til legen idag og. Hehe. Noe som tok meg 10 til15 minutt å gå ned til legen for et par måneder siden tok meg nå ca 35 minutt. Det var som å ha lim i hoftene. Nesten litt komisk, jeg merket virkelig at jeg er nær slutten, og kan mer en godt kalle meg høygravid;-p

Vekta mi har stagnert litt den også, etter at jeg leste at NÅ skulle baby begynne å legge på seg :/ Men jeg har gått opp nok allerede, så jeg stresser ikke! Sa ikke legen noe på at sf målet ikke hadde økt?

Nei, det er ikke bare bare å komme seg fra A til b lenger :b Mye snø der du er eller?

Nei han mente at siden det var innom det "normale" at det ikke var noe å tenke på. Men vil jo tro at den skal stige bittelitt ihvartfall?
Gått opp fra 66 til 73,5 så er ikke akuratt gått opp så fryktelig mye. Får se neste gang, 4 uker til. Hvor mye har du gått opp om jeg kan spørre? :-)

Ja er nok snø her i spydeberg. Skal bli spennende å prøve ski med mann og 2 åring imorgen gitt. Kan hende jeg setter meg ned å ser på istede. Haha

Nei han mente at siden det var innom det "normale" at det ikke var noe å tenke på. Men vil jo tro at den skal stige bittelitt ihvartfall?
Gått opp fra 66 til 73,5 så er ikke akuratt gått opp så fryktelig mye. Får se neste gang, 4 uker til. Hvor mye har du gått opp om jeg kan spørre? :-)

Ja er nok snø her i spydeberg. Skal bli spennende å prøve ski med mann og 2 åring imorgen gitt. Kan hende jeg setter meg ned å ser på istede. Haha
Sjekket han om hodet hadde festet seg? Vet ikke om det stemmer, men i hodet mitt så ser jeg for meg at hvis baby synker ned i bekkenet så bærer man lavere og dermed kan du virke som om SF målet ikke stiger så raskt. Bare min teori altså :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sjekket han om hodet hadde festet seg? Vet ikke om det stemmer, men i hodet mitt så ser jeg for meg at hvis baby synker ned i bekkenet så bærer man lavere og dermed kan du virke som om SF målet ikke stiger så raskt. Bare min teori altså :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Du har nok rett i den teorien, men han sjekket, og lå godt neddi men hadde ikke festet seg enda, desverre.
Får typen til å sjekke måla om en to ukers tid siden det er så lenge igjen til neste legetime. ;-p

Nei, så lenge det er innafor det grønne feltet så er det vel sikkert greit..! :)

Jeg har gått opp 15 kg jeg! Kan skylde på mye, men trur ikke jeg gidder! Gikk opp 20 sist, regner med det samme denne gangen.. :) Og satse på at jeg tar det av igjen like fort som sist også!

Åja, du er fra indre du! :) Da er det vel ca de samme mengdene med snø der som her i Fredrikstad. Ille nok det, når man har den karakteristiske gravidvagginga ;) Vi skal ut å ake med toåringen vår, men jeg og bekkenet mitt tar ansvar for å passe på termosen med kakao i stedet kjenner jeg! ;)

Jeg gikk opp nesten 25 kg sist selv så er så rart at jeg er gått opp såpass lite denne gangen. Meeen klager ikke. Haha
Ja er nok samme mengde i fredrikstad vil jeg tro:-p
Tror kakao sjef er nok jobb for øyeblikket her også. Hehe

Jeg fikk samme beskjed da jeg var hos legen. Målene var ikke blitt noe større på nesten 4 uker fra uke 27 til 31,så fikk hastetime til UL og da stemte det som legen sa. Babyen var liten i både str og vekt i forhold til hva den skulle være,så jeg ble sykemeldt og fikk beskjed om og ta det med ro. For meg var det nok stress som utløste dette,for en uke seinere hadde babyen lagt på seg igjen. Så pass på deg selv og følg med på at du bokser :)

Litt betryggende å høre at andre har vært borti det samme. Da får jeg sitte på sofaen å feite meg opp litt. Haha;-)

Back
Topp