Legetime!

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Haha må le litt! Jeg bare måtte bestille første legetimen. Men må gjør det på jobb så jeg gikk laaaangt vekk slik at ingen skulle høre meg så sier jeg når jeg ringer, "jeg skulle hatt en time, så trodde jeg hun skulle spør hva som "feilte" så bare ga hun meg en time idag.. Så sier jeg at det er en svangerskapstime. Så måtte jeg bare tilføye at jeg er bare 5 uker å skal ha første time. Følte meg kjempe teit.
Rart når du har sett for deg samtalen i hode før du ringer så blir det helt anderledes! ;-)
Jeg ville vente noen uker så har jeg noe å se fram til så skal 2 okt :-)

Med forrige var jeg så tidlig at de kunne ikke høre etter hjerte eller noe som helst. Når kan de det egentlig? Tenkte på tidlig ul i uke 12. Jeg er vel 8+4 når jeg skal til legen :-)

først og fremst; gratulerer med graviditeten :D

er ikke mulig å høre hjertelyden så tidlig som 8+4. Mange vil ikke lytte etter den før tidligst 14+0, men noen ganger prøver de alikevel rundt uke12, men da er det så forskjellig om man hører noe eller ikke, så da må man vite at man ikke kommer til å bli bekymret om hjertelyden ikke dukker opp!!

Fy søren hvor fort vi glemmer! (Hvertfall jeg!) tror det stemmer ja. Men er ikke så viktig med hjertelyden egentlig når vi skal på tidlig ul i uke 12. :-) krysser fingrene for at det går bra da! :-)

Vet jeg er litt naiv men holder på positiv innstilling for sist gikk alt helt bra så hvorfor skulle det ikke det denne gang! Tar ikke sorgene på forskudd ;)

Min lege lyttet på meg i går, og jeg var 8+2 (men fant den ikke), så du kan få legen til å lytte, men være forberedt på at det er altfor tidlig. :)

Da har jeg også bestilt time. Når jeg er sånn ca 9 uker på vei. :-)

Jeg skal neste uke, da er jeg 5 Uker. Skal så tidlig pga risikosvangerskap. Har hatt prem rier med begge de to andre. Og har operert morhalsen i ettertid. De tok så mye at gyn sa jeg måtte huske på å be om samtale med lege ved neste sv.skap pga risikoen for prematur fødsel. Spent på hva han sier!

jeg fikk høre hjertelyden i uke 10 forrige gang. har dopleren hjemme fra forige svangerskapet så skal prøve igjen rundt der denne gangen også:) jeg har ringt til legen dagen etter at jeg tok test, og var hos legen forigår:) men jeg måtte til legen pga jeg tar medisin for migrene og 'lever' på voltaren:) første ordentlig svangerskaps time blir 1 oktober:)

Back
Topp