Legetime

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
I morgen skal jeg til legen, er bare 4+1 idag så ingen forventninger til noe enda, men hatt virus så skal på sjekk, håper det er vekke! :)
Men ønsker også litt tidligere UL, er det noen som har fått dette og hva skal til for å få det? Jeg hadde en SA tidligere i år og eneste jeg tenker er om det har skjedd denne gangen, hadde jeg bare vert redd for det så hadde det gått fint men nå er jeg sikker og usikkert sånn seriøst hele tiden :/ Trenger virkelig et lite bevis på at det er noe, så jeg kan slappe av :)

Vet det er mangen som syns det er egoistisk å gå til tidligere UL når alle andre venter, skulle heller ønske det var vanlig så snart det var mulig med en UL :p

Jeg fikk tidlig UL i forrige svangerskap uten å be om det engang, legen min så vel at jeg var veldig stressa pga noen medisiner jeg går på osv. Så han bare spurte om jeg ville, også fikk jeg henvisning. Det svangerskapet endte i MA, som ble oppdaget på nettopp den ultralyden, og da sa de at jeg kunne komme tilbake litt tidligere (altså rundt uke 10) dersom jeg ble gravid igjen. Jeg har fått legetime 26 august nå, da er jeg jo faktisk nesten 10 uker på vei, så skal ringe og høre om det er mulig å få time litt tidligere... I hvert fall stikke innom og få tatt blodprøver for å måle HCG nivået om ikke annet :)

Jeg får tidlig ul av legen min. Han sa jeg skulle få det slik at vi kunne se at alt var normalt :)

Jeg også....er nå 4 uke på vei.....litt brun utflod, så veldig bekymret :confused:
Ul om to uke, så håpe lilletroll klora se fast ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp