legetime :)

• Trådstarter Trådstarter hellokitty
  • Opprettet Opprettet
H

hellokitty

Guest
Da venter jeg på time for svar på prøver og behandling for min rygg :) og kvalmen...

Håper det går over fort og at du ikke minst blir kvitt kvalmen snart :)

Håper du blir kvitt kvalmen :) måtte selv ringe til jm i går og høre hva jeg kunne gjøre med ryggen,det stikker og gjør vondt og reise seg :s hun ga meg noen tips som jeg håper hjelper litt :)

lykke til :) håper du blir kvitt plagene :)

Håper du blir kvitt kvalmen :) måtte selv ringe til jm i går og høre hva jeg kunne gjøre med ryggen,det stikker og gjør vondt og reise seg :s hun ga meg noen tips som jeg håper hjelper litt :)
Håper jeg og :) god bedring :)

Ntå takk jenter ♥

Jernnivå var på 11 :O
Jeg har fått lett bekkenløsning :-(
Legen likte ikke kvalmen og beskymret ...
Sykemeldt til 7 januar nå :(

Ntå takk jenter ♥

Jernnivå var på 11 :O
Jeg har fått lett bekkenløsning :-(
Legen likte ikke kvalmen og beskymret ...
Sykemeldt til 7 januar nå :(

Min blodprosent var på 10 i dag... Bekkenløsningen bør du få en fysioterapeut til å sjekke, da en lege ikke med sikkerhet kan si hva det er... Fikk du noe mot kvalmen? Råd?

Min blodprosent var på 10 i dag... Bekkenløsningen bør du få en fysioterapeut til å sjekke, da en lege ikke med sikkerhet kan si hva det er... Fikk du noe mot kvalmen? Råd?
Huff da "/ jeg skal snakke med jordmor. Legen jeg har er spesialist så han kjente foran ved skambeinet og bak ryggen min når det gjaldt bekkenløsning .. han ba meg ta det utrolig med ro og ringe om det blir ille siden dette skulle gi seg snart. Har ikke spist noen ting enda og drit kvalm "/ men oppi alt går jeg gjennom alt for mitt barn ♥

Back
Topp